Ekonomiassistent/Administratör till Stockholm
TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi en Ekonomiassistent / Administratör till IT-bolag med placering i Stockholm!
Vill du jobba i en kombinerad roll som ekonomiassistent och administratör på ett stort IT-bolag i Stockholm? Gillar du siffror och tycker det är viktigt att med struktur och kvalitet? Som ekonomiassistent på detta konsultuppdrag får du möjligheten att arbeta på en stort och dynamiskt företag. Läs mer och sök redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
En trevlig arbetsplats där alla på olika sätt är en viktigt del av vår utveckling och avdelning. Som ekonomiassistent är påverkansmöjligheten stor. Vi sätter stort värde i att samarbeta och lösa vardagliga utmaningar tillsammans. Kompetensbreddning inom avdelningen gynnar din egna utveckling genom möjlighet till olika typer av arbetsuppgifter och uppdrag inom området för ekonomi.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Teamet ansvarar för hantering av administrativa uppgifter för våra interna kunder runt om i landet. Du kommer bland annat att få sätta dig in i verksamhetens processer, upprätta manualer och hantera inkommande leverantörsfakturor.
Arbetsuppgifter för tjänsten som ekonomiassistent:
• Utföra kontakts- och orderhantering, samt följa upp och bevaka nya inkomanda kon-traktsavtal och order i vårt projektsystem, POB
• Utföra fakturering för tilldelat ansvarsområde och att säkerställa alla delmoment som är knutna till fakturering.
• Koordinera samt säkerställa koordinering av resurser i leveransprocessen, i samarbete med interna resurser och våra kunder.
• Kontering av leverantörsfakturor
• Periodiseringar av kostnader
• Service till våra interna kunder via outlook och teams
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Arbetsplats är på vår kunds kontor i Kista med arbetstider 8.00-17.00 varje dag och de tillämpar en hybridmodell där de kombinerar att arbeta på kontoret med hemarbete. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 8 månader med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten startar omgående.
Du kommer alltså att vara anställd som konsult hos oss på TNG och ha en dedikerad Konsultchef vid din sida, som säkerställer din trivsel och utveckling under uppdragets gång.
VEM ÄR DU?
För att lyckas och framför allt trivas i rollen ser vi att du har gymnasial utbildning eller motsvarande inom ekonomi, ett par års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter såsom fakturering av tjänsteverk-samhet, förståelse för bokföring och intäktsavräkning i tjänsteprojekt, processdokumentation såsom manualskrivning, systemvana samt snabbt kunna sätta dig in i nya system och processer.
Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet generellt framför allt Excel och Word och goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2022-08-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Kontakt Kandidatansvarig
Jasmin Hedlund
0721461248 Jobbnummer 6901781
Observera att sista ansökningsdag har passerat.