Ekonomiansvarig

AB Better Business World Wide / Ekonomiassistentjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Better Business World Wide i Vallentuna, Täby, Sigtuna, Stockholm, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-12-27

Om företaget
AB Better Business World Wide har genomfört Mystery Shopping i över 50 länder. Genom våra samarbetspartners kan vi åta oss uppdrag över hela världen. Vår affärsidé är att genomföra Mystery Shopping och kartlägga förbättringsmöjligheter ur ett kundperspektiv så att våra kunder kan göra bättre affärer. Better Business har skördat stora framgångar och företaget står inför en snabbt expanderande utveckling inte bara i Sverige och i Norden utan även på internationell bas.
Vi söker nu en ekonomiansvarig till Better Business kontor i Vallentuna, Stockholm med start snarast. Tjänsten är på 75-100 % och du kommer att ingå i vår ekonomiavdelning som består av två personer. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med god gemenskap i Sveriges största Mystery Shoppingföretag.
Arbetsbeskrivning för tjänsten
I tjänsten ingår att ansvara för företagets löpande bokföring/redovisning. Det dagliga arbetet består av fakturering, reskontra, moms- och skattedeklaration samt månadsavstämningar. Du skall också ansvara för anläggningsregister, likviditetsplanering och inför varje möte ta fram underlag såsom resultat- och balansrapport. Du jobbar under och rapporterar direkt till VD. Du kommer även förbereda inför samt genomföra bokslut och periodiseringar.
Förutom ditt löpande arbete med bokföring skall du också bistå medarbetare med diverse arbetsuppgifter vid behov samt var serviceinriktad och svara på frågor från våra shoppers och kunder.

Profil
För att passa in i rollen bör du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter och gärna ha erfarenhet från löneadministration med tillhörande frågor. Kunskap inom redovisning och bokföring är krav. Har du erfarenhet från att arbeta med utländska kunder, med programmen i Visma och är duktig på språk ser vi det som meriterande.
Det är viktigt att du är en glad och positiv person med viljan att samarbeta och viljan att förbättra rutiner. Du tar stort ansvar för ditt arbete och har en stor portion med ödmjukhet .

Så ansöker du
Tror du att du skulle passa för tjänsten är du välkommen skicka din ansökan med bifogat CV och personligt brev till stina@betterbusiness.se . Intervjuer kommer att ske löpande. Kontaktperson för frågor kring tjänsten är VD Susanne Sjölund, susanne@betterbusiness.se alt 08- 5118 5113.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
6 månaders provanställning tillämpas.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: stina@betterbusiness.se

Kontakt
Susanne Sjölund, VD, 08-51185113 (Telefon), susanne@betterbusiness.se
Stina Tylner, Marknad- och VD-assistent, 08-51185126 (Telefon), stina@betterbusiness.se

Företag
AB Better Business World Wide

Adress
AB Better Business World Wide
Vargmötesvägen 4
18630 VALLENTUNA

Kontorsadress
Vargmötesvägen 4

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-5118 5110
E-postadress: info@betterbusiness.se

Jobbnummer
1115692

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Better Business World Wide

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Better Business World Wide: