Ekonomiansvarig
AB Better Business World Wide / Ekonomiassistentjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Better Business World Wide i Vallentuna,
Täby,
Sigtuna,
Stockholm,
Håbo eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-12-27Om företagetAB Better Business World Wide har genomfört Mystery Shopping i över 50 länder. Genom våra samarbetspartners kan vi åta oss uppdrag över hela världen. Vår affärsidé är att genomföra Mystery Shopping och kartlägga förbättringsmöjligheter ur ett kundperspektiv så att våra kunder kan göra bättre affärer. Better Business har skördat stora framgångar och företaget står inför en snabbt expanderande utveckling inte bara i Sverige och i Norden utan även på internationell bas.
Vi söker nu en ekonomiansvarig till Better Business kontor i Vallentuna, Stockholm med start snarast. Tjänsten är på 75-100 % och du kommer att ingå i vår ekonomiavdelning som består av två personer. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med god gemenskap i Sveriges största Mystery Shoppingföretag.
Arbetsbeskrivning för tjänsten
I tjänsten ingår att ansvara för företagets löpande bokföring/redovisning. Det dagliga arbetet består av fakturering, reskontra, moms- och skattedeklaration samt månadsavstämningar. Du skall också ansvara för anläggningsregister, likviditetsplanering och inför varje möte ta fram underlag såsom resultat- och balansrapport. Du jobbar under och rapporterar direkt till VD. Du kommer även förbereda inför samt genomföra bokslut och periodiseringar.
Förutom ditt löpande arbete med bokföring skall du också bistå medarbetare med diverse arbetsuppgifter vid behov samt var serviceinriktad och svara på frågor från våra shoppers och kunder.
ProfilFör att passa in i rollen bör du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter och gärna ha erfarenhet från löneadministration med tillhörande frågor. Kunskap inom redovisning och bokföring är krav. Har du erfarenhet från att arbeta med utländska kunder, med programmen i Visma och är duktig på språk ser vi det som meriterande.
Det är viktigt att du är en glad och positiv person med viljan att samarbeta och viljan att förbättra rutiner. Du tar stort ansvar för ditt arbete och har en stor portion med ödmjukhet .
Så ansöker duTror du att du skulle passa för tjänsten är du välkommen skicka din ansökan med bifogat CV och personligt brev till
stina@betterbusiness.se . Intervjuer kommer att ske löpande. Kontaktperson för frågor kring tjänsten är VD Susanne Sjölund,
susanne@betterbusiness.se alt 08- 5118 5113.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
6 månaders provanställning tillämpas.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-13
Ansökan kan skickas till e-postadress:
stina@betterbusiness.seKontaktSusanne Sjölund, VD, 08-51185113 (Telefon),
susanne@betterbusiness.seStina Tylner, Marknad- och VD-assistent, 08-51185126 (Telefon),
stina@betterbusiness.seFöretagAB Better Business World Wide
AdressAB Better Business World Wide
Vargmötesvägen 4
18630 VALLENTUNA
KontorsadressVargmötesvägen 4
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-5118 5110
E-postadress:
info@betterbusiness.se Jobbnummer 1115692
Observera att sista ansökningsdag har passerat.