Ekonomi- och löneadministratör till Veryday
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Veryday är ett svenskt industridesignföretag med kontor i Stockholm, New York, Shanghai, London och Dubai. Huvudkontoret ligger i Bromma och har idag 85 medarbetare. Veryday är verksamma inom produktdesign, innovationssupport, designstrategi, tjänstedesign, interaktionsdesign och designresearch. Företaget har vunnit flera internationella designpriser.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Rollen som Ekonomi och löneadministratör innebär att du ansvarar för hela processen kring lönehantering och reseräkningar för de ca 100 tjänstemän som arbetar för Veryday i Sverige. Du kommer få vara med att ta hem lönehanteringen från extern samarbetspartner och ta fullt ägarskap för processer och rutiner.
Arbetsuppgifterna kommer att även inkludera ekonomiadministration främst med leverantörsreskontra, löpande bokföring och kvittohantering, men även assistera övriga kollegor inom ekonomiavdelningen. Du rapporterar direkt till den administrative chefen.
Din profil / Your profile
Du har utbildning och erfarenhet av lönearbete och kan självständigt arbeta med hela löneprocessen. Du har arbetat 3-5 år med liknande uppgifter, gärna från ett entreprenöriellt företag. Tidigare erfarenhet av Adga lön och Visma är meriterande.
Som person är du noggrann och känner ansvar och struktur inför dina arbetsuppgifter. Du är naturligt positiv och ödmjuk vilket gör att du arbetar både flexibelt och kan hantera olika typer av människor. Du trivs med att jobba i ett litet prestigelöst team i en kreativ miljö.
Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, dvs 40 timmar per vecka med start omgående. Ansök gärna idag med CV och personligt brev, då intervjuer sker löpande.
För frågor kontakta Cecilia Berg,
cecilia.berg@inhouse.seOm Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-02-18ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1470
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Berg 0708650908
cecilia.berg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2677994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.