Ekonom till kund i Göteborg Härryda
Bemannia AB (Publ.) / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Göteborg,
Lerum,
Härryda,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Har du arbetat med ekonomi inom kommunal verksamhet i minst tre år? Då är du varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en ekonom till vår kund i Härryda som är verksam inom den offentliga sektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar i september och pågår tilljanuari 2025. Tjänstgöringsgraden för uppdraget är på heltid 100% och du arbetar vid kundens kontor i Härryda. Det finns möjlighet till distansarbete.Arbetet utförs underkontorstider.
Publiceringsdatum2024-08-23ArbetsuppgifterDu kommer arbeta på kundenscentrala ekonomi och upphandlingsfunktion. Funktionen består av 20 medarbetare som fungerar som organisationens centrala stöd inom redovisning, budget och uppföljning samt inköp och upphandling. Funktionen är uppdelad i tre enheter och denna tjänst ligger inom ekonomienheten med huvudsaklig fokus på budget och uppföljningsfrågor. I denna roll kommer du att stötta chefer i budget, prognos och uppföljningsarbete. Du kommer ocksåvara delaktig i bokslutsarbetet.Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inomekonomi
Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem
Minst tre års erfarenhet av redovisning, budgetering och uppföljning inom kommunal verksamhet
Goda kunskaper inom Officepaketet och Excel
Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift
Vi söker digsom äransvarsfull och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Du har en god samarbetsförmåga men kan även arbetasjälvständigt.För denna tjänstlägger vi stor vikt på personlig lämplighet.
Meriterande
Erfarenhet av ekonomiarbete kopplat till grundskola, förskola, gymnasie och/eller exploateringsverksamhet
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 27/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se Jobbnummer 8858491
Observera att sista ansökningsdag har passerat.