Ekonom med SAP bakgrund
Xtra Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xtra Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Xtra Sverige AB
Publiceringsdatum2011-10-11Om företagetVi söker just nu ekonomer med erfarenhet av SAP för ett långsiktiga uppdrag hos våra kunder i Stockholm. På sikt finns möjlighet till rekrytering.
Xtra är ett av Nordens ledande bemanningsföretag och vi finns i Sverige och Norge. Vi bemannar och rekryterar inom tjänstemannasektorn och har sedan starten 1995 givit över 15 000 personer arbete. Xtra Office arbetar med duktiga ekonomer, administratörer och personal inom service.
Om företagetXtra Office har nära kontakt med sina kunder, vilket ger dig som konsult ett tryggt och långsiktigt uppdrag där du kan utvecklas och bygga vidare på din karriär. Du kommer få möjlighet att arbeta ute hos någon av våra kunder i Stockholmsområdet. Våra kunder arbetar branschöverskridande och är genomgående medelstora till stora företag med en etablerad ekonomiavdelning, där du kan bli en viktig kompetens.
ArbetsuppgifterÖvergripande kommer dina arbetsuppgifter innefatta löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, kontering, avstämningar, administartion och viss rapportering.
Beroende på din tidigare erfarenhet kommer du även vara delaktig i bokslut på månads- och årsbasis.
För rätt person finns stora möjligheter till både yrkesmässig och personlig utveckling inom företaget.
ProfilVi söker dig med några års erfarenhet som redovisningsekonom/kvalificerad ekonomiassistent. Du har arbetat i affärssystemet SAP samt är en van användare av Officepaketet inklusive Excel. Du talar och skriver svenska obehindrat samt behärskar engelska. Vi tror även att du har studerat ekonomi på högskola/univeristet eller motsvarande.
Som person är du noggrann, flexibel och har lätt att komma in i nya miljöer och verksamheter. Vidare är du ansvarsfull och van att arbeta i team.
Goda svenskkunskaper är en förutsättning för att lyckas i denna tjänst. Goda kunskaper i engelska ses som meriterande.
Som konsult hos Xtra Office blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. För många uppdrag som går genom oss finns det även möjlighet att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega. Vi ger bra anställningsvillkor.
Vi samarbetar även med underkonsulter.
Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen in med din ansökan!
För att söka tjänsten, besök
www.xtra.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 603
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAlexander Adolfsson, 0721-775229
FöretagXtra Sverige AB
AdressXtra Sverige AB
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg
Jobbnummer 1051665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.