Ekonom med brinnande intresse för Excel
Key Solutions AB / Redovisningsekonomjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Har du ett genuint intresse för ekonomi och siffror? Är du en fena på Excel och har drivet samt viljan att bidra med förändring och utveckling? Är du nyfiken på att ta dig an en ny utmaning är det precis dig vid söker! Läs mer och sök tjänsten redan idag då start är omgående!
Publiceringsdatum2023-12-08Om tjänstenSom Ekonom kommer du få en viktig roll inom ekonomifunktionen och organisationen där du kommer att ha en bred roll med huvudansvar kring fakturering, avstämningar och rapportering.
Key Solutions är ett spännande företag i tillväxt med stora möjligheter att påverka rutiner och processer. Här finns möjlighet att utvecklas i ett snabbt växande och prestigelöst företag där du kan påverka rollen genom att utveckla innehåll och arbetssätt.
Tjänsten kommer att utgå ifrån vårt huvudkontor i Västerås. Inom koncernen finns funktionerna Ekonomi, HR, Projektledning, Marknad och IT m.m. Rollen rapporterar till Ekonomichef (CFO)
Dina arbetsuppgifter• Löpande bokföring
• Fakturering
• Leverantörsfakturor
• Månadsbokslut och kontoavstämningar
• Årsredovisningar
• Deklarationer
• Utläggsredovisning
• Viss löneadministration
• Vara med och utveckla verksamheten och våra system
Vem är du?
Vi söker dig som har minst 2 års ekonomistudier på högskolenivå, eller har förvärvat motsvarande kunskap på annat sätt. Vi tror att du har minst 2 års relevant yrkeserfarenhet samt mycket god systemvana och är van vid att arbeta inom MS Office, särskilt Excel.
Vi ser även att du arbetat med hela kedjan gällande redovisning och gärna inom större organisationer. Erfarenhet från redovisningsbyrå är meriterande.
Som person är du flexibel och lösningsorienterad och tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är van att arbeta strukturerat, har förmågan att lätt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och upprätthåller en hög servicenivå i ditt arbete. Då vi är en mindre ekonomifunktion är det viktigt att du har förmåga att prioritera arbetsuppgifter för att möta deadlines.
Låter detta intressant?
Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till
jobb@keysolutions.seOm Key Solutions
Vi är ett konsultföretag som för 10 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Key koncernen består idag av över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på försäljning, kvalité, resultat och varumärkesbygge. Idagsläget har vi lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås. Verksamheten har under 2023 påbörjat en utlandsexpansion.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Key Solutions AB (org.nr 556794-1173),
http://www.keysolutions.se Arbetsplats Key Solutions
Jobbnummer 8317973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.