E-handel
Netlens Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Netlens Scandinavia AB i Stockholm En av våra medarbetare går snart på mammaledighet och vi söker därför en ersättare till vårt e-handelsteam! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta hand om inkommande ordersamtal och e-mail från våra kunder, ansvara för packning av kontaktlinser och glasögon till våra kunder och hantera in-och utleveranser av varor samt lagerbeställningar av våra leverantörer.
Utöver de löpande arbetsuppgifterna finns stora möjligheter att i mån av kompetens bidra inom följande områden:
• Maknadsföring i sociala media
• Kundkommunikation i nyhetsbrev/mailutskick
• Internetannonsering: Google Adwords, Bing Ads, Facebook Ads
• Produkt- och priskampanjer
• Inköp
• Förnya och uppdatera företagets webbsidor
• Ekonomi/administration
Självklart förväntar vi oss inte att du som söker har kunskaper inom samtliga områden ovan men det är en merit om du kan bidra inom något/några.
I det dagliga löpande arbetet ingår mycket kontakt med kunder via både telefon och e-mail samt till viss del även kunder som besöker vår lagerbutik. Frågeställningarna är varierande och inkluderar alltifrån frågor om våra produkter och tjänster till frågor om specifika beställningar och betalningsvillkor. Vi sätter mycket stor vikt vid ett positivt kundbemötande och att alltid erbjuda snabb och trevlig service.
Du kommer att tillsammans med dina kollegor ansvara för att bemanna kontoret och gemensamt se till att dagens arbetsuppgifter utförs på bästa sätt. Då vi är i dag en relativt liten men expansiv organisation finns det goda möjligheter till vidareutveckling med nya arbetsuppgifter och större ansvar. Tjänsten avser ett vikariat på minst 12 månader med goda möjligheter för förlängning/fast anställning. Tjänsten beräknas tillsättas 15 maj. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Vi gör intervjuer löpande.
Formella krav:
• Minst gymnasiekompetens
• Ett par års arbetslivserfarenhet från kontor/handel
• God datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du ska också vara bekväm med att kommunicera på engelska. Övriga språk kan även vara meriterande, ange i ansökan vilka språkkunskaper du har.
Vi söker dig som är flexibel och som värdesätter ett gott samarbete med dina kollegor och trivs med att hantera många kundkontakter. Du är mycket noggrann, serviceinriktad och förstår vikten av att i alla lägen leverera en god service till våra kunder. Vi förutsätter att du är en god problemlösare då du kommer att hantera många olika sorters arbetsuppgifter där det är upp till dig att komma på en lösning. Vi vill också att du också är stresstålig då det stundtals kan vara högt tryck.
Netlens Scandinavia AB är ett e-handelsföretag grundat 2005. Vi säljer kontaktlinser och glasögon på
www.netlens.se och postar direkt hem till våra kunder från vårt lager på kungsholmen i Stockholm. Vi är en relativt liten men expansiv arbetsplats med familjär stämning och högt i tak.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten avser ett vikariat på minst 12 månader med goda möjligheter för förlängning/fast anställning. Tjänsten beräknas tillsättas 8 maj.
Publiceringsdatum2017-05-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-31
FöretagNETLENS SCANDINAVIA AB
AdressNETLENS SCANDINAVIA AB
THORILDSVÄGEN 4
11243 STOCKHOLM
KontorsadressThorildsvägen 4
Jobbnummer 3468847
Observera att sista ansökningsdag har passerat.