Driven Teamledare som trivs i fartfylld vardag!
Stockholm, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm Teleperformance Nordic AB
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 49 länder med mer än 135.000 anställda på 260 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 11 kundservice i Norden med 2000 anställda. Se även
www.teleperformance.comSom Teamledare på Teleperformance har du personalansvar och är därmed ansvarig för ditt teams dagliga arbete, mål och resultat.
I arbetsuppgifterna ingår bl a att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvara för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma.
Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo i en ledande roll där du engagerar och motiverar din grupp. Du bygger teamkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du trivs att arbeta med människor och att coacha andra till succé. Du är en av tolv teamledare på Teleperformance Stockholms största projekt och gott samarbete mellan temledarna är en förutsättning för att lyckas. Du rapporterar till Assistant Contact Center Manager.
På Teleperformance får du utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar som rollen erbjuder. Vi har goda utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter då vi ständigt växer och även vill att våra anställda ska göra det.
Du får jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.
Vi söker dig som:
• Har ledarskapserfarenhet.
• Har erfarenhet av kundservice/försäljning.
• Är kommunikativ och pedagogisk.
• Är resultatorienterad, självständig och serviceminded.
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.
Start: Omgående
Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande.
Vår slogan är "Transforming Passion into Excellence"- om du har en passion för god service kan du tillsammans med oss förvandla den till något excellent!
Månadslön.
Projektets öppettider: vardagar 8-21, helger 9-20
Heltid, Tillsvidare.
Publiceringsdatum2013-02-14Arbetstider och omfattning39 t./v.. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-28
Ange följande referens när du ansöker: 2013/30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStockholm, Stockholm
AdressStockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
Jobbnummer 1467704
Observera att sista ansökningsdag har passerat.