Driven och självgående administratör till Xylem
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Xylem är 12 900 personer med ett gemensamt mål: att skapa innovativa lösningar som kan uppfylla världens vattenbehov. En grundläggande del av vårt arbete är att utveckla nya tekniker som kan komma att förbättra vårt sätt att använda, förvara och återanvända vatten. Vi flyttar, behandlar, analyserar och återför vatten till miljön, och vi hjälper människor att använda vatten effektivt - hemma, på arbetet, på fabrikerna och i jordbruket. I mer än 150 länder har vi en stark och långvarig relation med kunder som vet att vi står för en dynamisk kombination av ledande produktvarumärken och expertkunskaper om applikationer med stöd av vår historia som innovatörer. Xylem hade 2012 en omsättning på 3,8 miljarder dollar.
Komet söker för kundsräkning en driven och självgående administratör. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
• Arbeta i företagets affärssystem iScala samt arbete med att registrera ordrar, göra beställningar, hanterar orderkrediteringar, returer samt inventering
• Arbeta med företagets löpande serviceavtal
• Ta emot gods, registrera i system samt sortera.
• Hantera kundsamtal
• Avlasta med löpande arbetsuppgifter som ingår i den dagliga driften.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är i början av din karriär. Som person är du driven, framåt och engagerad. Det är en roll som kräver att du kan ha många bollar i luften och är flexibel i dina arbetsuppgifter. Du är nyfiken, vetgirig och har inga problem med att ställa frågor. Du är social och har förmågan att arbeta självständig. Dessutom har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Rätt kandidat har:
• Minst gymnasiebehörighet
• Några års relevant arbetslivserfarenhet
• Gärna erfarenhet från affärssystem, helst iScala samt goda kunskaper i Office-paketet
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos kund. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund).
Ansökan: Vi går igenom ansökningarna löpande varför vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera ansökningar via mail.
Information om tjänsten
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstid: Kontorstid, 8.30-16.00
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2013-11-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-MN, Konsultchef 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 1696387
Observera att sista ansökningsdag har passerat.