Driven kundtjänstmedarbetare, inriktning ekonomi
InfoCare Installation Services AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Installation Services AB i Stockholm Publiceringsdatum2016-04-11Om företagetInfoCare Installation Services är ledande inom installation- och servicetjänster i Sverige och Norge och har ca 40 anställda. Våra mer än 200 underkontrakterade tekniker över hela Sverige utför mer än 2000 uppdrag varje månad inom satellit-tv, värmepumpar och annan elektronisk utrustning. Vi har stor efterfrågan på våra tjänster, en stark tillväxt och en ambition att fortsätta utveckla verksamheten och behålla vår ledande position på marknaden.
Nu söker vi en ny medarbetare för att stärka upp vårt Kundteam. Kundteamet ansvarar för leveransen av tjänsterna till våra kunder, både uppdragsgivare och slutkunder, med fokus på lönsamhet, leveranstid och kvalitét. Kundteamet ansvarar även för faktureringen och processen kopplad till det, samt uppföljningen inom densamma.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med varierande uppgifter inom Kundteamet. Huvudfokus ligger dock på att säkerställa att vi levererar våra tjänster enligt avtal, samt att flödet från beställning till fakturering fungerar optimalt.
Du kommer att arbeta med fakturering, kontrollera och godkänna ärenden som ska faktureras, säkerställa att samlingsfaktureringen sker löpande, följa upp på fakturerade ärenden och kontrollera betalningar samt bidra till att faktureringsprocessen är korrekt och uppdaterad i förhållande till våra kundavtal.
Du förväntas arbeta aktivt för att effektivisera och förbättra kvalitén i det operationella arbetet, detta genom att t ex identifiera tidskrävande arbetsuppgifter och icke kostnadseffektiva tillvägagångssätt.
Du kommer även arbeta med den dagliga ärendehanteringen samt besvara kundönskemål, både från uppdragsgivare och slutkunder, på telefon och mejl.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av fakturering, uppföljning, kontrollarbete, etc.
• Erfarenhet av att följa upp och analysera lönsamheten och leveransen
• Erfarenhet av kundbemötande och förstår vikten av god service
• Goda kunskaper inom Office-paketen (speciellt Excel)
• God förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift (Svenska)
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med processutveckling
Dina personliga egenskaper• Driven, målinriktad och engagerad med viljan om att få saker genomförda
• Du är lösningsorienterad och hittar effektiva sätt att hantera problem som uppstår
• Du har lätt för dig att skapa goda relationer och att sätta dig in i kundens behov samt erbjuda passande lösningar
• Du är strukturerad i ditt arbete samt duktig på att planera och prioritera
• Du är självgående och kan enkelt sätta dig in i nya arbetsuppgifter
• Du har lätt för att samarbeta med dina kollegor
• Du är glad, positiv och önskar bidra till god stämning inom gruppen
Vi erbjuder
• Intressanta och utmanande arbetsuppgifter
• Möjligheten att vara med och bidra till utvecklingen av vår verksamhet i Sverige
• Ett företag med bra struktur, ordnade processer och arbetssätt
• Möjligheten att vara en del av ett spännande företag med stor tro på tillväxt och en bra grupp människor som har stort fokus på resultat men även på att trivas på jobbet
Låter detta intressant, och tror du att du passar in i rollen? Skicka då din ansökan idag. Intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-09
Ange följande referens när du ansöker: 122/109
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktInfocare
infocare_mail@luceosolutions.comFöretagInfoCare Installation Services AB
AdressInfoCare Installation Services AB
16102
16102 0180
KontorsadressKarlsbodavägen 39
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2775391
Observera att sista ansökningsdag har passerat.