Direktförsäljning & Bokning söker kommunikatörer till Göteborg
Swedbank Telefonbanken / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank Telefonbanken i Göteborg,
Halmstad,
Stockholm,
Östersund,
Piteå eller i
hela Sverige I Swedbank strävar vi efter att ta tillvara varje medarbetares individuella förmåga och uppmuntra de personer som söker nya utmaningar inom koncernen. Det spelar ingen roll om ditt mål är att arbeta med rådgivning, produktutveckling eller aktiehandel, i Västerås, Moskva eller New York. I slutändan bidrar lust, engagemang och drivkraft hos våra medarbetare till att våra kunder får ett ännu bättre bemötande.
Vi söker dig som delar vår vision och våra värderingar:
Vision: Vi möjliggör för människor, företag och samhällen att växa: "Swedbank - beyond financial growth".
Värderingar: Öppen, enkel och omtänksam.
Swedbanks affärsidé är att vara det självklara bankalternativet för privatpersoner, företag och lantbruk, kommuner och landsting och organisationer genom att erbjuda ett kundanpassat och lättanvänt utbud av finansiella tjänster.
Vi startar nu ett uppdrag och söker ca 20 kommunikatör till Direktförsäljning & Bokning i Göteborg. Projektet innebär att du kommer att arbeta med inbokning av bankens premiumkunder för rådgivning.
Att arbeta som kommunikatör hos oss innebär att du i utgående samtal bidrar till att stärka varumärket, bygga förtroende och marknadsföra Swedbank. Då arbetet kräver uthållighet kommer du att lära dig att arbeta med tålamod, effektivitet och kundfokus. Du ska hantera dessa kundsamtal med kvalitet vilket betyder att du arbetar med ett bra kundbemötande och effektivitet i arbetet. Detta för att kunden ska få en god uppfattning om syftet med samtalet samt en positiv känsla till Swedbank i helhet.
Dina arbetsuppgifter som kommunikatör innebär att via telefon, hantera utgående kontakter med befintliga kunder. Du kommer att arbeta med att bjuda in och boka Swedbanks premiumkunder till personlig rådgivning på bankkontor. God datavana krävs samt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du kommer att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Vi ser gärna att du har gymnasiekompetens och/eller har några års arbetslivserfarenhet samt att du fyllt 20 år. Någon övre åldersgräns har vi inte så även du som är pensionär är välkommen med din ansökan.
Tjänsterna är visstidsanställningar med timlön, i första hand fram till och med sista december 2011. Arbetstiderna är måndag - torsdag kl 17-21, max 16 timmar/vecka. Du ska kunna arbeta minst två kvällar per vecka.
Vill du veta mer?
Välkommen att kontakta affärscheferna enligt nedan.
Vecka 26 - 27: Bilal El-Ghariri, tel 070-536 05 35
Vecka 28 - 30: Mario Stjepic, tel 076-768 98 31
Vecka 31: Jan Saltin, tel 070-618 72 64
Låter det intressant?
Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Intervjuer och tillsättning av tjänsterna sker löpande. Sista ansökningsdag är 31 augusti 2011.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2011-06-22Arbetstider och omfattningDeltid
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagSwedbank Telefonbanken
AdressSwedbank Telefonbanken
Fakturagruppen H 65
10534 Stockholm
Jobbnummer 969756
Observera att sista ansökningsdag har passerat.