Deputy ground operations manager till Jonair
Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Ansvarstagande, strukturerad och driven, är det ord som beskriver dig? Vill du ta möjligheten att hoppa in i en nyskapad roll där du kommer att kunna påverka utformningen framåt? Missa då inte denna möjlighet att bli en del av Jonair!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Jonairs räkning en Deputy ground operations manager. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Jonair under nio månader. Jonair ser långsiktigt på denna roll och Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Jonair befinner sig i en expansiv fas och ser behovet av att skapa en administrativ roll till kontoret i Umeå. Jonair är belägna vid flygplatsen i Umeå och sitter i fina lokaler med härlig utsikt över flygfältet.
För att du på bästa sätt ska komma in i rollen kommer du i början av anställningen gå sida vid sida med Mattias (VD) för att bli upplärd i system och rutiner. Här förväntas du även vara beredd att hoppa in och lära dig allt eftersom du provar på nya delar i arbetet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Jonairs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till
info@professionalsnord.seProfessionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!
Publiceringsdatum2020-02-19Dina arbetsuppgifterSom Deputy ground operations manager hos Jonair kommer dina dagar att gå i ett högt tempo med varierande uppgifter. En dag skulle kunna starta med att du svarar på mail som dykt upp under natten, för att sedan ta emot telefonsamtal från kunder som vill boka biljetter eller få en offert på en flygning. För att senare ta emot kunder som kommer till lokalen och avslutas med att stötta ledningen i deras arbete.
Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Bokning och planering av flygningar
• Operativ övervakning av flygoperationer
• Svara på mail och telefon
• Stötta ledningen
• Ta emot kunder
I denna tjänst kan det tillkomma arbete på kväll och helg vid specifika bokningar.
Vi söker dig som
Har erfarenhet från en administrativ roll sedan tidigare. B-körkort och goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska är ett krav då det används i arbetet. Har du sedan tidigare arbetat med telefon som ett av dina främsta arbetsverktyg ser vi det som meriterande.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Jonair.
Du besitter ett ansvarstänk och ser likt Jonair långsiktigt på denna tjänst. Vidare är du flexibel och driven som person och gillar att komma med nya idéer för att vidareutveckla Jonair och tjänsten.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Jacob Matsson
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@professionalsnord.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProfessionals Nord Rekrytering AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3239".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399),
http://www.Professionalsnord.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5106195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.