Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
2022-04-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg!" (publicerad 2023-02-06) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-04-27Om tjänstenSöker du ett flexibelt arbete på deltid och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Vill du utvecklas, anta nya roliga utmaningar och brinner för service?
Ta möjligheten att söka till tjänsten som receptionist i våra kunders vackra lokaler i centrala Göteborg!
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom konsult hos KFX blir du upplärd på flera receptionistuppdrag ute hos våra kunder med varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration. Arbetet omfattar klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.
KvalifikationerEftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga.
Har du tidigare erfarenhet av telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad.
Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.
Övrig informationOm du är pensionär, student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning - skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på telefon 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4759".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Paula Jansson
paula.jansson@kfx.se 031-711 98 00 Jobbnummer 6581157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.