Delgivare till Uppsala
Delgivningsspecialisten I Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Uppsala
2009-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Delgivare till Uppsala" (publicerad 2010-06-02) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Delgivningsspecialisten I Sverige AB i Uppsala,
Sigtuna,
Österåker,
Enköping,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Delgivningsspecialisten söker 2 delgivare för arbete med ärenden till privatpersoner och företag.
Företaget
är en renodlad delgivningsbyrå.
Arbetsuppgift
Att söka upp och överlämna delgivningar till privatpersoner och företag.Stora möjligheter att själv bestämma sina arbetstider.
Publiceringsdatum2009-11-04KvalifikationerMan bör vara strukturerad och själv kunna planera sitt arbete, arbetet är provisions baserat vilket gör att man bör ha stark drivkraft ,och en vilja att prestera ett arbete med hög kvalitet.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, viktig är att man alltid bemöter de som delges på ett sätt som man själv vill bli bemött.Lämpligt är att man har lätt för att träffa nya människor och skapa kontakter.Tillgång till dator och grundläggande datakunskaper är en fördel, och man får räkna med att en del av arbetet sker via telefon.
B körkort och egen bil krävs.
Utbildning sker internt.
Alla sökanden genomgår viss registerkontroll.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Tillsvidare Deltid
ErsättningRörlig lön
Ersättning per ärende, månadslön.Extra arbete.
Så ansöker duFrågor kontakta Kenneth på 0911-239698
Ansökan på mail eller post
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@delgivningsspecialisten.seFöretagDELGIVNINGSSPECIALISTEN I SVERIGE AB
AdressDELGIVNINGSSPECIALISTEN I SVERIGE AB
BÅTSKATAVÄGEN 15
94333 ÖJEBYN
KontorsadressBÅTSKATAVÄGEN 15
ÖJEBYN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0911-239698
Faxnummer: 0911-239699
E-postadress:
info@delgivningsspecialisten.se Jobbnummer 531600
Observera att sista ansökningsdag har passerat.