Datasamordnare med god erfarenhet av cad till infraprojekt, Stoc

Shaya Solutions AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Uppdragsbeskrivning

Gruppen ansvarar för kravställning av teknisk dokumentation från anläggning- och infrastrukturprojekt. Gruppen består av 4 personer och du som söker ska kunna jobba både självständigt och i grupp. Vid mottagning av leveranser från projekten genomförs en strukturell granskning av inkomna ritningar. Gruppen behöver nu förstärkning av en datasamordnare som är kunnig inom CAD.

Du kommer att stötta internt och externt i frågor som rör dokumenthantering (textdokument, CAD och ritningar) och säkerhetsställer att digitala verktyg/program används enligt gällande arbetsmetodik samt att befintliga arbetssätt utvecklas, förankras och används i projekten. Du medverkar även vid uppföljning av ställda krav och granskning av dokumentation i samband med leveranser.

Som person är du lättlärd och självgående, van att kunna ta egna initiativ.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Ingenjörsexamen eller likvärdig utbildning (minst 3 år IT relaterat)
• Mellan 2-4 års arbetslivserfarenhet som datasamordnare
• Minst 1 års erfarenhet av arbete med CAD

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 1 år

Publiceringsdatum
2021-08-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
5916343

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: