Dansktalande orderadministratör med servicetänk!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-09-11Om tjänstenÄr du dansktalande och söker din nästa utmaning? Vi söker nu dig som trivs i kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Är du en servicemedveten person som vill arbeta på ett internationellt företag med orderhantering? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med företagskunder och kollgor? Då kan detta vara en tjänst för dig!
Du kommer till en början att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund. Tjänsten är tillsvidare med start enligt överrenskommelse.
Om företagetKFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera order via mail samt även ibland via telefon. Du ingår i ett härligt gäng kollegor och arbetar på ett kontor som insprireras av mat och kryddor från hela världen! I rollen kommer du arbeta mot både företagskunder och kollegor i en administrativ samt kundorienterad roll. Avdelningen arbetar med företagskunder över hela världen, med huvudfokus på nordiska kunder. I din roll kommer du främst hantera orders för avdelningens danska kunder.
KvalifikationerFör att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på danska, svenska och engelska. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning. För att trivas i rollen tror vi att du är en glad och social person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du är initativtagande och trivs i en kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande.
Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics AX eller andra affärsystem är det meriterande.
Övrig informationOmfattning: Heltid, tillsvidare. Arbetstid kl. 08-16.15
Placering: Mölndal
Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag där du till en början kommer bli anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund.
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Paula Janssonl på KFX HR-partner på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4201".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Jobbnummer 5355504
Observera att sista ansökningsdag har passerat.