Dansktalande kundtjänstmedarbetare till läkemedelsföretag
Avanzera AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund som är ett amerikanskt multinationellt läkemedels- och medicinteknik-bolag. Tjänsten är på heltid och kontoret är beläget i Solna. Du kommer att bli del av ett företag med positiv stämning och trevliga kollegor.
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande ordrar via telefon, mail och chatt. Du kommer att ansvara för dokumentation av ordrar, uppföljning av leveranser och vara en primär kontakt gentemot kunder och fötretagets säljare. Du ingår i ett nordiskt kundtjänstteam men kommer främst att arbeta mot den danska marknaden. Din uppgift är ge kunden en god serviceupplevelse och tillsammans med kollegor kommer du ansvara för att kundtjänsten håller en god servicenivå enligt kundens uppsatta mål och riktlinjer. Då det kan vara ett högt tempo med olika deadlines ser vi att du har god vana av att självständigt prioritera bland dina arbetsuppgifter och att du är van vid att ta eget ansvar.
Din bakgrund:
Vi ser att du har erfarenhet av en roll där du arbetat med kundservice, exempelvis i butik. Du är van att möta kunder och ge dem en bra serviceupplevelse, gärna i ett företag som arbetar med personlig försäljning mot kund. Har du arbetat i kundtjänst tidigare och hanterat kunder över telefon är det meriterande. Vi ser även att du har god systemvana.
Du är en problemlösare och har förmågan att snabbt skifta mellan olika arbetsuppgifter. Som person tycker du om att ha kontakt med olika människor och stävar alltid efter att få ge så bra service som möjligt. Då du kommer kommunicera mycket externt och internt mot den nordiska marknaden är det starkt meriterande om du kan både tala och skriva, på framförallt danska, men även de andra nordiska språken samt engelska.
Varmt välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-09-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 965
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 0854528304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3712984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.