Dansktalande kundtjänstmedarbetare till analytisk funktion

Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido letar nu efter dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare hos vår kund, en av de större aktörerna i bankvärlden. Företaget har kontor över hela landet och just detta uppdrag utgår inledningsvis från centrala Stockholm, för att under 2017 förflyttas till nybyggda moderna lokaler strax norr om centrala Stockholm.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i ett team om 11 personer, där din främsta uppgift blir att supportera de danska kunderna. Du kommer att ta emot inkommande samtal, registrera ärenden, administrera och sköta posthanteringen. Arbetet utförs till största del digitalt, men ärenden som behöver genomgå en närmare bakgrundsgranskning hanteras manuellt och det inkluderar även administrativa uppgifter för att klargöra huruvida kunden ska få kredit eller inte. För att passa i rollen är du serviceminded och gillar den dagliga kontakten med kunderna.

Arbetet är väldigt processtyrt vilket förutsätter att du trivs i en strukturerad arbetsmiljö där du får utrymme för din lösningsorienterade och analytiska förmåga. Vi tror att du som söker brinner för att ge god service och bemöta kunderna väl. Du har intresse för ekonomi och goda kunskaper i terminologin som används inom området. Du har tidigare arbetat med administration och trivs med telefonen som arbetsredskap. Arbetet präglas av kontakt med både kunder och kollegor, vi tror därför att du har en god kommunikativ förmåga, är social och har lätt för att samarbeta med andra.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-03-29

Kravprofil för detta jobb
• Akademisk utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av administrativt arbete eller liknande
• Du har goda kunskaper och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på danska och svenska

Meriterande

• Erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du en akademisk utbildning eller flerårig erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom ekonomiområdet? Är du strukturerad, serviceminded och trivs i en roll där du får utrymme för din lösningsorienterade och analytiska förmåga? Då är detta tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15177LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-28
Ange följande referens när du ansöker: 15177LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3405622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: