Dansktalande BackOffice-medarbetare (Gatekeeper) till Diversey S
Ryska Posten / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-11-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande BackOffice-medarbetare (Gatekeeper) till Diversey S" (publicerad 2016-01-27) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om oss:
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med otroligt duktiga och lösningsorienterade människor. Vi är specialiserade inom områdena kontor, administration och reception och har med ett genuint intresse för människor, en unik känsla för service och en stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden.
Om tjänsten:
Ryska Posten Bemanning söker nu för Diverseys räkning en dansktalande BackOffice-medarbetare (Gatekeeper) för omgående start. Tjänsten avser heltid med arbetstiderna måndag - fredag kl. 08.00-16.30.
Om Diversey:
Diversey är en del av företaget Sealed Air - marknadsledare inom livsmedelssäkerhet, lokalvårdshygien och beläget i nyrenoverade lokaler i Liljeholmen.
Arbetsbeskrivning:
Du kommer att vara en av tre medarbetare i ett nordiskt team som arbetar inom BackOffice i Sverige.
Som BackOfficemedarbetare på Diversey kommer du på ett administrativt och supportande sätt att arbeta som en mellanhand (Gatekeeper) mellan sälj och kundtjänst.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta i olika googlesystem med prissättning, säljadministration, reklamationer, kontrollrapporteringar m.m. Du kommer att arbeta nära dina nordiska kollegor, framförallt med det finska kontoret, som du även besöker några gånger om året.
Vem är du:
Vi söker Dig som är systemkunnig samt talar och skriver flytande på danska, svenska och engelska. Vi tror att du har erfarenhet av liknande arbete inom en försäljnings- och/eller marknadsorganisation. Du har allmänt mycket goda kunskaper inom IT samt att du är van vid affärssystem och/eller i SAP. Du har avancerade kunskaper inom Excel.
Då du har många kontakter både inom och utanför företaget är det viktigt att du trivs i den rollen. Du är kommunikativ i både tal och skrift, du är ordningsam och noggrann. Du har ett matematiskt sinnelag och gillar att jobba med siffror. Du tycker om att ge mycket god service såväl internt som externt.
Start omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2015-11-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2553107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.