Danskatalande kundservicemedarbetare

Randstad AB Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker dig som talar flytande Danska och vill jobba extra som kundservicemedarbetare!

Arbetsuppgifter,
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och administrera ordrar från företagets återförsäljare, både via telefon, e-post samt fax. Du skall även hantera avvikelser samt sköta all administration kring detta, såsom prisjusteringar, kampanjer och leveranser.

• Hantera kundkontakter via telefon, e-post samt fax
• Hantera beställningar för färdiga produkter och reservdelar
• Svara på förfrågningar från handels- och servicepartners
• Vara kontaktperson för säljarna och ha koll på ordrar samt leveransdatum.
• Kontrollera och säkerställa produkternas tillgänglighet
• Stödja lagerhanteringsprocessen

Bakgrund och utbildning,
Det är meriterat om du har tidigare erfarenhet inom försäljning eller serviceyrket eftersom du dagligen kommer att arbeta med kundservice. Det är även meriterat om du har arbetat i butik med vitvaror och hemelektronik.
Du har mycket goda språkkunskaper i svenska och danska, både muntliga såväl som skriftliga. Utöver detta bör du ha goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel.

Egenskaper,
Du ska uttrycka dig väl i både tal och skrift, vara en problemlösare och ha ett brinnande intresse för att ge allra bästa service. Du arbetar bra självständigt men är även en lagspelare. Det är viktigt att du har ett intresse för kvalité och en vilja att utvecklas. Utöver detta är du en positiv, noggrann och social person som inspireras av utmaningar.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Nyholm på 08-693 94 66 

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-02-04

Arbetstider och omfattning
Extrajobb

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Nyholm +46 86939466

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1456395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: