Dansk eller finsktalande administratör till Goodyear
Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2023-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansk eller finsktalande administratör till Goodyear" (publicerad 2023-02-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-01-30Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear.
Om företagetGoodyear är ett av världens största däckföretag med ca 72,000 anställda och har produktion på 57 platser i 23 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I dagsläget finns ca 150 anställda medarbetare i Norden. För mer information om Goodyear och deras produkter besök:
www.goodyear.com/corporateDina arbetsuppgifterI rollen som administratör är ditt huvudsakliga ansvarsområde att tillhandahålla effektiv support för kunder och FOS (Fleet Online Solution)-leverantörer, genom att säkerställa partnernöjdhet och smidig drift av FOS-processer. Du kommer att driva Goodyears kundtjänst-processer vad gäller hantering av frågor, eventuella tvister samt säkerställa snabb backoffice-support. Vidare kommer du att ha nära samarbete med säljteamet då du kommer stötta försäljningen i form av kundsamtal, kundbesök samt ge råd för befintliga och nya kontrakt. Du kommer därtill stötta säljteamet i form av system och administrativ support.
I den här rollen kommer du även att ingå i Goodyears Nordic TruckForce-team, som är Goodyears dedikerade servicenätverk. Du kommer att ha en avgörande roll där du aktivt stöttar expansionen och utvecklingen av nätverket samt höjer servicenivån till och av våra medlemmar. Du kommer att fungera som en kontaktpunkt till kunder och försäljning gällande TruckForce-nätverket och hantera den administration som är kopplad till det.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Mycket goda kunskaper i engelska samt danska eller finska, i både tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administration
• Goda kunskaper i Office-paketet
• God dator-och systemvana
För att trivas i rollen är du en person som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Vidare är du kommunikativ och trivs i en social miljö då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Vendela Ejdenwik
vendela.ejdenwik@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7392625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.