Dankstalande kundservicemedarbetare till känt hårvarumärke!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en framåt och serviceinriktad person som har ett öga för detaljer? Pratar du dessutom flytande danska och tycker, precis som oss, att sociala medier och digitala kanaler är the place to be när det kommer till att ge service och kommunicera med kunder? Vi söker nu en kollega till det nordiska kundtjänstteamet som kommer ansvara för kundsupporten mot den danska marknaden hos Maria Nila!
OM TJÄNSTEN
Maria Nila är ett familjeföretag i grunden och tack vare veganska och hållbara produkter av hög kvalitet tillsammans med drivna och engagerade medarbetare, har de lyckats etablera sig som en mycket stark aktör på marknaden. Som kundtjänstmedarbetare kommer du ansvara för att deras kunder får service i världsklass. Du kommer framförallt arbeta mot den danska marknaden och kommunikationen sker via sociala medier, andra digitala kanaler såsom webb och mejl samt via telefon. Du kommer att rapportera till Customer Support Manager och arbetat tätt ihop med de andra två kundtjänstmedarbetarna i teamet. Placering för tjänsten är på det ljusa och fina huvudkontoret på Villagatan, centralt beläget i Stockholm.
Arbetet sker i nära samarbete med kollegorna i teamet, marknadsavdelningen samt företagets säljare och du kommer fungera som spindeln i nätet. Såhär beskriver Elin, kundtjänstmedarbetare och framtida kollega, hur det är att arbeta i rollen: 'En inspirerande arbetsplats i en expansiv fas. Högt i tak och ett glatt gäng som alltid peppar och hjälper varandra!'
Du erbjuds:
• Anställning i ett bolag som tar ett stort socialt ansvar. Maria Nila är unika i branschen med produkter som är 100% veganska och närproducerade i Helsingborg. Dessutom tar de en stark ställning mot djurplågeri och donerar varje år pengar till extra utsatta djurarter.
• Kulturen präglas av vädeorden - Act Friendly, Be Ambitious & Take Ownership - Hårt arbete och prestation belönas samtidigt som det är viktigt att alla har kul tillsammans. Årligen anordnas flera konferenser, fester och resor för att stärka teamkänslan, kompetensen och kulturen.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att:
• Hantera kundserviceärenden
• Svara på frågor och bemöta kunder via sociala medier och övriga digitala kanaler
• Hantera säljförfrågningar och inkomna ordrar
• Hantera reklamationer
• Dagligen ansvara för säljstatistiken tillsammans med övriga kollegor i teamet
• Löpande arbeta med förbättring av interna processer och strukturer
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som
• Har tidigare erfarenhet i en roll där kundservice är centralt
• Goda kunskaper i svenska, danska och engelska
• Har en god kommunikationsförmåga med känsla för kunden
• Har intresse för skönhets-industrin
Vi kommer även att se starkt till dina personliga egenskaper. Vi ser att du:
• Har god kommunikativ förmåga
• Är en lagspelare
• Tycker om att bygga relationer med andra
• Kan driva ditt eget arbete framåt
Övrig information
• Start: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid, med inledande 6 månaders provanställning
• Placering: Östermalm, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15091537".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7720449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.