Daimler söker dansktalande kundtjänstmedarbetare.
Manpower / Redovisningsekonomjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Daimlers mål är att vara en global leverantör av motorfordon och tillhörande tjänster. Med våra ideér, produkter och innovationer sätter vi världen i rörelse och skapar mervärde för våra kunder, medarbetare och aktieägare. När världen rör sig är det vår uppgift att göra resan mer värd.
Daimler är en högteknologisk koncern, som tillverkar, marknadsför och säljer några av världens bästa person-, transport- och lastbilar. Allt under starka varumärken som Marcedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Maybach och smart.
I denna rekrytering har Daimler valt att samarbeta med Manpower, vänligen vänd dig därför med frågor till nedanstående kontaktperson.
Publiceringsdatum2007-11-12Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i Daimlers dansktalande serviceteam som tar hand om företagets konsumenter som arbetar med fokus på service.
Kontoret ligger i fräscha lokaler i Malmö.
Dina arbetsuppgifter består i att ta emot inkommande samtal, mail och brev från konsumenter i Danmark samt att föra en proffsig och trevlig diskussion med dem så de känner de får hjälp att få svar på sin fråga. En stor del av dialogen man för med konsumenten är att ta reda på inom vilket område frågan de har kan besvaras så den effektivt kan skickas vidare till rätt person med rätt kompetens. Mycket handlar om saker man kan informera om direkt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Fast lön.
Vem är du?
Vi söker dig som talar och skriver flytande danska. Kanske har du danska föräldrar eller är du född och uppvuxen i Danmark men flyttat till Sverige och söker en tjänst där du verkligen kan använda ditt modersmål. Du har arbetat med service tidigare och gärna haft en kundnära relation och erfarenhet med att serva slutkonsument. Har du en bakgrund inom kundservice/telemarketing/callcenter är det positivt men inget krav. Du är intresserad av att sätta dig in i konsumenters problem och frågeställningar, vill hjälpa och ser det som självklart att vårda Daimlers varumärke genom ge snabba och effektiva svar.
Som person är du serviceminded och proaktiv i samtal med konsument. Du är öppen och trivs med att arbeta i team, samtidigt som du har integritet. Tjänsten kräver att du är konsumentorienterad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi vill att du har en god telefonvana samt gymnasieutbildning eller motsvarande. Du har en god datavana och lätt för att uttrycka dig.
Kontaktperson för detta jobbDu söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken nedan. Då vår urvalsprocess är löpande vill vi gärna att du söker tjänsten snarast. För mer information är du välkommen att kontakta rekryterare Lillemor Persson på telefon: 040-660 63 54.
Välkommen med din ansökan!
Anställningstyp/arbetstiderEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
KontaktLillemor Persson
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.manpower.se/MPNet3/Content.asp?NodeRef=JOB_SHOW_CAND&Ref=SWEDEN_NORDIC&JobID=385652Sista ansökningsdag 2007-12-17
FöretagManpower
• .
Mer information på
www.manpower.se Jobbnummer 51603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.