Customer Support Agent

Gigstr AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstr AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

- Ansvara för vår support, främst online via Intercom-chatt samt email
• Ansvara för att FAQ på hemsidan är uppdaterad med senaste informationen
• Följa upp med nya användare över telefon
• På daglig basis kolla igenom nya ansökningar till våra gig samt godkänna nya annonser i appen
• Kontinuerligt vara med och utveckla vår användarsupport och interna processer för att kunna ge användarsupport i världsklass
• Analysera användardata, feedback och insights för att effektivisera och förbättra användarupplevelsen

Vi söker dig som:
• Har 1-3 års erfarenhet av att jobba med kundsupport
• Tycker att bra kommunikation är a och o
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift då du kommer jobba med användare både i och utanför Sverige
• Är lösningsorienterad och har en can do-attitude
• Får fjärilar i magen när du tänker på användarnöjdhet och gigekonomi
• Erfarenhet från att arbeta på en startup eller mindre bolag är mycket meriterande

Vi på Gigstr hjälper företag, studenter och young professionals att lyckas i gigekonomin. Vi gör det genom vår plattform Gigstr där studenter och young professionals kan bli anlitade av företag för olika typer av uppdrag, och företag kan hitta och anlita studenter för olika uppdrag. Oavsett om du vill anlita eller bli anlitad har Gigstr allt du behöver samlat på ett ställe då vi har digitaliserat hela processen inklusive kontraktsskrivning, administration av skatter, löner, försäkring etc. Allt för att göra det enkelt och tryggt att gigga.

Nu söker vi en stjärna till vårt supportteam som är nyfiken och brinner för att leverera en fantastisk användarupplevelse i en digital plattform. Plattformen och användarna är hjärtat i Gigstr och din roll är viktig för Gigstrs fortsatta tillväxt. Rollen är på heltid och du kommer att jobba med ett passionerat gäng och rapportera till produktchefen.

Publiceringsdatum
2018-10-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31
Ange följande referens när du ansöker: Customer Support Agent

Företag
Gigstr AB

Adress
Gigstr AB
Mäster Samuelsgatan 10
11144 Stockholm

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 10

Jobbnummer
4388702

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gigstr AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstr AB: