Customer Support
Servistore AB / Kundservicejobb / Linköping
2024-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support" (publicerad 2024-03-04) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Servistore AB i Linköping Företaget
Servistore jobbar sedan 2006 med self storage för privatpersoner och företag. Vi har idag 26 anläggningar i södra och mellersta Sverige som alla hanteras av vår support i Linköping. Vår tjänst är helt digital, vilket vi var först ut i Europa att erbjuda inom vår bransch.
Arbetet
Vi söker en person till vår supportavdelning som har hand om alla kundkontakter i företaget. Teamet arbetar med att leverera god service, representera bolaget på bästa sätt och säkerställa att vi levererar kvalitativa tjänster till våra kunder.
Kundkontakterna sker via mail och telefon där vi vägleder i val av tjänst, ger information, löser problem och hjälper kunderna att få mesta möjliga värde av tjänsten. I arbetet ingår även försäljning och aktiviteter som bidrar till att kunder vill stanna hos oss länge.
Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål som uppnås bäst genom ett aktivt samarbete där alla bidrar. Vår support är inte en sådan där du spenderar hela arbetsdagen med kundkontakt, utan den består också administrativa moment och projekt kopplat till verksamheten.
Publiceringsdatum2024-02-14ProfilVi söker dig som är lyhörd och nyfiken i ditt möte med människor. Du gillar utmaningen i att ge riktigt bra service samtidigt som du säkerställer att din leverans leder till framgång för både kunden och verksamheten.
Du trivs med att samarbeta och det är naturligt för dig att vara engagerad och ta ansvar. Du är teammedlemmen som aktivt tar dig an arbetsuppgifter, hjälper till och bidrar till er gemensamma framgång.
Du gillar att arbeta i en verksamhet där det finns tydliga arbetssätt att följa som hjälper dig att driva ditt arbete framåt och få saker gjorda. En bra arbetsdag för dig är varierad med en mix av rutinmässiga och oplanerade arbetsuppgifter.
Det här kan du:
• Ge riktigt bra service, troligen har du jobbat med det en tid och utvecklat din kunskap.
• Kommunicera välformulerat i både tal och skrift. Främst på svenska, men även grundläggande engelska.
• Behärska att arbeta med Teams, Outlook, Word, Excel och affärssystem som dagliga arbetsredskap. Du tycker om tekniska lösningar och ser det personligen som en fördel att arbeta i ett bolag där tekniken är en av framgångsfaktorerna.
• Arbeta administrativt, vilket hos oss kräver både förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, men också förmåga att följa instruktioner och självständigt lösa problem.
• Köra bil, men du behöver inte ha tillgång till en.
Arbetstider och arbetsplats
Om du är intresserad av tjänsten funderar du kanske på praktiska detaljer som arbetstider och distansarbete. Vi vill redan nu säga att vi inte erbjuder möjlighet till distansarbete. Däremot har vi ett trevligt och socialt kontor på centralt läge i Linköping där du både har dina närmsta kollegor samt andra arbetskamrater.
Arbetstiderna är vardagar 8-17, men i supporten jobbar du även helger ungefär en gång i månaden. En helg består av totalt 8 h arbetstid och du har därmed en ledig dag i veckan därpå istället. Det finns viss möjlighet att nyttja flextid i samråd med teamet, men om du söker ett mycket flexibelt arbete kommer vi inte att kunna möta det.
Ansökan och process
Vi tar emot ansökningar t.o.m. 10 mars.
Vi har ambitionen att vara i mål med rekryteringsprocessen i slutet av mars och i juni har vi tänkt att vår nya supportkollega ska vara på plats.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Servistore AB (org.nr 556621-9688),
https://www.servistore.se/sv/ Arbetsplats Servistore
Jobbnummer 8469957
Observera att sista ansökningsdag har passerat.