Customer Success Specialist till tech startup Hailey HR

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-08

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey-HR.

Om företaget
Hailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020. De är idag ett team på 21 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill modernisera sättet som HR-avdelningar arbetar på. Grundarna av bolaget är en grupp entreprenörer, systemutvecklare och affärsutvecklare med flera framgångsrika företagsbyggen i ryggen inom både HR och tech.

Deras heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics och offboarding. De hjälper sina kunder att samla all medarbetardata på ett ställe och ger chefer och medarbetare en modern användarupplevelse. Hailey utmanar och digitaliserar det traditionella HR-arbetet.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Specialist blir du tredje personen i Customer Success teamet tillsammans med en till Specialist och en Customer Success Manager. Tillsammans ansvarar ni för kundernas on-boarding i systemet och säkerställer att kunderna får en upplevelse i världsklass!

Efter att en kund bestämt sig för att använda Hailey HR så lämnar sälj över till er där ni följer kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan. Internt i samarbetet med utvecklarna representerar ni kunden och ser till att ni utvecklar lösningar och funktionalitet som löser kundernas utmaningar. I rollen kommer du att stötta Customer Success Managern med det dagliga arbetet med implementeringarna och på sikt utvecklas för att kunna följa egna kunder från start till mål.

Tillsammans är ni bryggan mellan Haileys utvecklingsteam och kunderna och arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet så att det blir det absolut bästa systemet på marknaden!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års arbetslivserfarenhet, gärna från en koordinerande och affärsnära roll
• Eftergymnasial utbildning inom HR, projektledning eller IT är meriterande
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att jobba i system

Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft, är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du bör trivas med att arbeta nära i team samt kunna strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter så att du kan stötta upp i parallella projekt samtidigt. Om du ser möjligheter i förändring, inte räds av utmaningar och gillar att arbeta i såväl tillsammans som självständigt så kommer du att trivas.
Hailey HR drivs av att skapa ett system i absolut toppklass, vi tror att även du drivs av att alltid leverera med hög kvalitét i ditt arbete. Rutiner och processer är något vi skapar tillsammans, de är ett nytt och växande bolag vilket innebär att förändring och utveckling är en del av vardagen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hornstull, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Success Specialist, sälj, säljare, Account Manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kunder, projektledare, kundansvarig, Hailey HR, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta, SaaS, HR tech, HR startup, start-up

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6026263

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: