Customer Success Manager
Revide AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Revide AB i Stockholm,
Norrköping eller i
hela Sverige Revide är ett produktbolag som driver och utvecklar Voyado - en molnbaserad datadriven marknadsplattform med 360° kunddatabas, marketing automation, lojalitets- och bonuslogik, kampanj- och utskicksmotor, rapporteringsverktyg m.m. Förutom innovativ funktionalitet fokuserar Voyado på användarvänlighet.
En marknadsavdelning ska kunna styra sina kundresor på egen hand. Varumärken som XXL, Rusta, Apoteket, Kjell & Company, NetOnNet, Mio, Polarn O. Pyret, MQ m.fl använder idag Voyado som plattform för sin kundkommunikation och lojalitetsarbete. För oss är det viktigt att vara närvarande och personliga i kontakten med våra kunder och vi gör alltid vårt yttersta för att Voyados användare ska kunna arbeta effektivt i produkten. Just nu är efterfrågan av Voyado större än någonsin och antalet användare ökar dagligen. Vi behöver därför förstärka vårt team med ytterligare en Customer Success Manager.? ? ?
SAMMANFATTNING AV DIN ROLL
Som Customer Success Manager, eller kundkompis som vi kallar det, jobbar du med att säkerställa kundnöjdhet och hjälper kunderna få ut det mesta av Voyado. Tack vare ditt öra mot både användare och marknad är du även en viktig spelare kring kund- och produktutveckling. Du bygger relationer med framförallt befintliga kunder för att stötta de i dagliga utmaningar och behov. Dina primära kontaktpunkter hos våra kunder är CRM- och marknadsavdelningar. ?
Du kommer även jobba nära vår supportavdelning för att bygga upp en förståelse för vanliga frågeställningar och problemområden. Dessa insikter använder du sedan till att proaktivt hjälpa våra kunder att bli bästa användare av Voyado. ?
SOM KUNDKOMPIS ANSVARAR DU FÖR ATT:
• Se till att kunderna växer med Revide och Voyado
• Fånga upp kunders behov och utmaningar i det operativa arbetet med sina kundprogram, samt hjälpa dem att använda Voyado på bästa sätt för att uppnå målen
• Säkerställa att kunderna använder Voyado till rätt saker, på rätt sätt
• Utbilda och informera om nyheter och annan funktionalitet som kunden kan bli hjälpt av
• Anordna och facilitera kundträffar, som t ex våra ERFA-grupper ?
DINA KOMPETENSER
• Akademisk utbildning eller motsvarande inom teknik/IT
• Erfarenhet av att arbeta med eller nära en liknande produkt
• Bekant med möjligheterna och utmaningarna i en SaaS-lösning för marknads- och IT-avdelningar
• God förståelse för teknik och mekanismer kring lojalitetsprogram
• God affärsförståelse
• Erfarenhet av att arbeta i kundnära relationer
• Goda kunskaper i svenska och engelska ?
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Du är positiv och utåtriktad, med ett genuint intresse för både människor och teknik
• Du har en naturlig nyfikenhet som gör att du vill testa dig fram och lära dig allt du kan - om Voyado, om våra kunders utmaningar/möjligheter och inte minst om den otroliga utveckling branschen är inne i nu
• Du bör även ha en pedagogisk ådra, tålamod och även vara en god lyssnare
DU FÅR TA STOR PLATS I EN UNIK ARBETSKULTUR
Du kommer att vara med på en oerhört spännande resa. Revides vision är att utveckla Voyado till att bli Europas bästa lojalitetssystem, och tillsammans med våra kunder är vi på god väg. Vi är extremt dedikerade till uppgiften, men samtidigt är vi måna om att alla mår bra på jobbet. Du kommer att få stort utrymme att växa i en kreativ arbetsmiljö där personlig utveckling är lika självklar som hög kompetens.?Vi sitter i en attraktiv arbetsmiljö i Hammarby sjöstad med utsikt över Stockholms vatten. Du kommer även ha möjlighet att besöka och jobba från våra kontor i Åre och Norrköping. ?
Publiceringsdatum2018-10-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-10
FöretagRevide AB
KontorsadressLumaparksvägen 9
Jobbnummer 4397465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.