Customer Services Professional till Siemens Energy
Skill Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB i Umeå,
Örnsköldsvik,
Skellefteå,
Luleå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Bli en nyckelspelare i Siemens Energy framgångsrika team inom Customer Service! Till rollen som Customer Service Professionals söker vi nu dig med stark servicekänsla!
Publiceringsdatum2023-12-22Om företagetSiemens Energy AB utvecklar och tillverkar världsledande gasturbiner för en global marknad. Företaget levererar även kompletta turbinbaserade kraftanläggningar för långsiktigt hållbar och kostnadseffektiv produktion av elektricitet, ånga och värme. Turbinerna säljs även som drivkällor för kompressorer och pumpar, främst inom olje- och gasindustrin. En omfattande serviceorganisation täcker alla levererade produkter och anläggningssystem. Företaget omsätter ca 10 miljarder kronor om året.
ArbetsuppgifterDu kommer att ingå i ett dedikerat team som stöttar och tillhandahåller service av hög kvalitet till våra interna och externa kunder.
I denna roll kommer du att arbeta med inkommande post, e-post och telefon samt avtalshantering och andra sedvanliga administrativa uppgifter. Du kommer även ta emot kunder och besökare som kommer till kontoret. Arbetsuppgifterna du kommer att utföra är varierande med fokus på kundsupport av hög kvalité. Du kommer att stötta och vägleda våra interna kunder med olika lösningar och service.
ProfilFör att trivas och passa i rollen behöver du vara öppen- och serviceinriktad. Du kommer att arbeta tillsammans i ett team, varför det är viktigt att du är en lagspelare. Vi söker en person med erfarenhet av att arbeta med datorer och relaterade system. Ibland förekommer ett högt arbetstempo därav är viktigt att du kan hantera stressiga situationer.
Krav för tjänsten:
• Ett par års erfarenhet från tidigare tjänstebefattningar, som exempelvis reception, kundservice och arbete med administration.
• Du kommunicerar flytande på både svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande för tjänsten:
• Erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B.
•
Vi ser att du är motiverad, effektiv och tar ansvar för att driva ditt ansvarsområde och arbetsuppgifter på egen hand, samtidigt som du trivs med att arbeta tillsammans med andra kollegor för att utveckla arbetet i teamet.
I detta uppdrag lägger vi stor vikt vid din personlighet då det är viktigt för Siemens att du passar in i teamet, kulturen och deras gemensamma passion för att skapa en bättre morgondag.
Ansökningsförfarande
Detta är initialt ett konsultuppdrag om sex månader via Skill med goda möjligheter till förlängning eller övertagande av Siemens. Urvalet bearbetas löpande, därför rekommenderar vi att inkomma med ett ansökningsförfarande så snart som möjligt.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Kindahl,
clara.kindahl@skill.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetSkill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt - och när människor växer, växer företag.
People change - everything.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "9054".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Skill Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556685-8618),
https://skill.se/ Kontakt Clara Kindahl
clara.kindahl@skill.se +46 120 971 76 Jobbnummer 8349333
Observera att sista ansökningsdag har passerat.