Customer Service till Aditro Logistics nya logistikenhet
Aditro Logistics Staffing AB / Kundservicejobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-01-16Om företagetGenom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
ArbetsuppgifterAditro Logistics AB söker efter sin nästa stjärna som vill vara med i en spännande resa i samband med uppstarten av den nya logistikenheten i Arlandastad.
I din roll som Customer Service kommer du vara enhetens kontakt mot kunder i dagliga frågor och avvikelsehantering. Du är alltid uppdaterad på aktuell status i produktion för att proaktivt kunna arbeta i kunddialogen.
Vidare arbetar du även med kundutveckling på ett strukturerat arbetssätt och tar fram lösningar inom områden som är återkommande kundfrågor, men även proaktivt genom att komma med lösningsförslag för att driva samarbetet och lönsamheten framåt. Detta för att säkerställa att kunden får svar på sina frågeställningar inom skälig tid.
Du rapporterar till Site Manager, men har även Operations Manager och Operations Support som närmast stöd i ditt arbete.
ProfilVi ser att du är en ambitiös person som har arbetat ett par år med kundservice/koordinator eller liknande administrativt arbete med löpande kundkontakt.
Som person behöver du ha en bra kommunikativ förmåga både i tal och skrift samt duktig i administration och struktur. Då du ska agera som "First point of contact" för kund ser vi att du har förmågan att hantera och prioritera inkommande frågor från kund, söka svar i system eller i operations, samt har förmågan att färdigställa material inför kundmöten.
För att få komma in i rollen på allra bästa så ser vi gärna att du är placerad de första 5-6 veckorna i vår framgångsrika logistikenhet i Nykvarn för att sedan övergå till Arlanda organisationen. .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAditro Logistics Staffing AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1086".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aditro Logistics Staffing AB (org.nr 556920-3689),
http://aditrologistics.se/ Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5044688
Observera att sista ansökningsdag har passerat.