Customer Service Representative till Essity
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Representative till Essity" (publicerad 2022-05-31) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Tar du studenten nu till sommaren eller är i början på din karriär? Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller administration? Trivs du i en administrativ roll där du samtidigt har många kontaktytor både internt och externt? Sök då tjänsten redan idag!
Essity söker nu en kollega till sitt Customer Service team inom affärsområdet Health and Medical Solutions. I rollen som Customer Service Representative kommer du att jobba med att ge förstaklassig service gentemot andra företag. Du kommer att rapportera till Customer Service Manager. Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig fram till april nästa år och med placering på Essitys kontor i Mölndal, Göteborg.
Om rollen
I rollen som Customer Service Representative arbetar du i ett nära samarbete med sälj- och marknadsteamen för att supportera Essitys kunder. Ni arbetar tillsammans för att stärka relationen till deras kunder i Sverige och Norge och för att på ett proaktivt sätt säkerställa deras behov. Som Customer Service Representative är du ansiktet utåt för kunderna och hanterar den dagliga hanteringen med kundärenden, order, transportplanering och leveranser tillsammans med Essitys regionala back-office team.
Arbetslivserfarenhet och personliga egenskaper
Vi ser gärna att du har:
• Erfarenhet av kundrelationer i en liknande roll
• God administrativ förmåga
• Obehindrad svenska och engelska, i tal såväl som skrift
• Erfarenhet av affärssystemet SAP ses som meriterande
Vidare ser vi att du är en självständig, ansvarsfull, drivande och målinriktad teamspelare. Du är öppen och ärlig i din kommunikation i tal såväl som skrift. Att planera ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt med kunden i fokus är självklart för dig.
Vem söker vi?
Du som söker förväntas kunna hantera en miljö där det är mycket nya saker som händer varje dag. Du tar eget ansvar för och driver på ditt arbete. Vi ser gärna att du är strukturerad och duktig på att prioritera. Du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, samtidigt som du även trivs med arbete i ett högre tempo. Slutligen trivs du i samarbete med andra där du har en god förmåga att vara öppen och tydlig i din kommunikation gentemot såväl kunder som kollegor.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare
Evelina Hjortskog via
Evelina.Hjortskog@adecco.seVi ser fram emot att läsa din ansökan!
Sökord:
Kundservice, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Svenska, Swedish, Engelska, English, Norska, Norwegian, Admin, Administration, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2022-05-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38151".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Evelina Hjortskog
Jobbnummer 6647061
Observera att sista ansökningsdag har passerat.