Customer Interaction Representative

Lindex / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindex i Göteborg, Partille, Strömstad, Mörbylånga, Lycksele eller i hela Sverige

Lindex affärsidé är att erbjuda ett inspirerande prisvärt mode. Sortimentet omfattar flera olika koncept inom damunderkläder, damkonfektion, barnkläder och kosmetik.
Vi är omkring 5000 anställda och omsätter drygt fem miljarder kronor. Med cirka 400 butiker i Norden, Baltikum, Centraleuropa, Ryssland och Mellanöstern är Lindex en av norra Europas ledande modekedjor. Lindex är en del av den finländska börsnoterade koncernen Stockmann.
Vi är ett internationellt modeföretag som ser etnisk och kulturell mångfald som en konkurrensfördel och där alla medarbetare förenas i en passion för mode, kunder och handel.
Lindex Customer Interaction expanderar och söker nu en Norsktalande Customer Interactive Representative.
Som Customer Interaction Representative kommer du att assistera kunder och svarar på frågor via telefon, mail, chat och sociala medier. Du hjälper våra kunder som handlar på Lindex Shop Online och i butik. Ditt fokus är frågor gällande sortiment, kvalitet, reklamationer och ordrar. Du representerar Lindex i all kontakt med kunderna och därför är det viktigt att du i ditt sätt att vara bidrar till att kunderna får en positiv erfarenhet av sin kontakt med Lindex.
Som person är du en utpräglad servicemänniska. Du är lyhörd inför kundens behov och gillar problemlösning. Du gillar att administrera och strukturera ditt arbete samt även att prioritera och hålla deadlines. Du brinner för kommunikation och sociala medier är en del av din vardag.
Du har erfarenhet från att arbeta med kunder och service och har alltid kunden i fokus. Då Lindex är ett internationellt modeföretag är det en stor fördel om du har erfarenhet från retail. Du talar och skriver svenska, norska och engelska obehindrat. Eftersom du dagligen arbetar i olika IT-system har du goda datakunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system och tekniska lösningar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på Lindex huvudkontor i centrala Göteborg. Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Om du har frågor om tjänsten, kontakta Miriam Schapira, Customer Interaction Manager, 031-739 50 73.
Låter det intresserant? Sök tjänsten via denna annons direkt, då vi kommer att påbörja rekryteringen omgående. Sista ansökningsdag är 25 april.

Publiceringsdatum
2011-04-13

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Lindex

Adress
Lindex
Nils Ericsonsplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
903382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindex

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindex: