Customer Experience & Service Manager E-handel
Media-Saturn Nordic Shared Services AB / Chefsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Media-Saturn Nordic Shared Services AB i Järfälla,
Danderyd,
Solna,
Täby,
Stockholm eller i
hela Sverige MediaMarkt är Europas ledande konsumentelektronikkedja och har verksamhet i Sverige sedan 2006. Med snart 29 varuhus och webbutik är MediaMarkts vision att bli den mest föredragna elektronikhandlaren i Sverige. Vårt huvudkontor i Stockholm är en servicefunktion för våra varuhus och vår webbutik.
Nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa mot Sveriges nöjdaste kunder
Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för hemelektronik och älskar att ge kunder den bästa servicen? Då är det dig vi söker! Vi på MediaMarkt är ambitiösa och kompetenta i en konkurrensutsatt marknad där vi hela tiden strävar efter att var bäst. Vi ger alltid det lilla extra och alltid sätter kunden i fokus.
Publiceringsdatum2022-02-09Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Experience & Service Manager (CEM) är du huvudansvarig för kundupplevelsen och kundresan genom vår hemsida och online-shop. E-handeln är vårt största varuhus, och vi söker dig som drivs av att arbeta aktivt med att förbättra flödet och arbeta analytiskt och lösningsorienterat. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Stockholm, Barkarby Du kommer att vara spindeln i nätet mellan alla våra avdelningar på Huvudkontoret och vara länken mellan kundtjänst och E-handeln. Rollen ställer krav på att du ska kunna arbeta självständigt, ha egen kraft att driva igenom det processer som krävs för att ständigt sträva mot att ge kunden en så bra upplevelse som möjligt, såväl under som efter ett köp. Du kommer att arbeta nära team som Customer Care och After Sales. Tjänsten som CEM kräver att du har ett gott samarbete med övriga avdelningar på huvudkontoret vilket kräver både självförtroende och ödmjukhet. Ditt behöver tänka kundorienterat och ditt mind-set inriktat på att vi ska erbjuda kunden bästa möjliga upplevelse!
Vårt mål är att bli Sveriges bästa E-handel, CEM är en nyckelroll för att vi ska lyckas!
Vem är du?
För att lyckas i rollen behöver du vara ett aktivt och synligt bollplank för alla delar i organisationen för att kunna utveckla vår kundnöjdhet. Du har tidigare arbetat med Net Promotor Score (NPS), KPI:er, eftermarknadsservice, klubbmedlemskap och försäljning. Du är en högpresterare som drivs av utmaningar och av att uppnå mål. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du delar med dig av ett leende till såväl kunder som kollegor och tycker om att sprida härlig energi.
Är du intresserad?
Tjänsten är en heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start är omgående med respekt för eventuell uppsägningstid.
Skicka in din ansökan idag, dock senast datum 2022-02-28. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell.
För frågor eller funderingar vänligen kontakta Sara Branting,
branting@mediamarkt.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMedia-Saturn Nordic Shared Services AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "194877".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Media-Saturn Nordic Shared Services AB (org.nr 556687-5240)
Arbetsplats Media-Saturn/Media Markt
Jobbnummer 6329061
Observera att sista ansökningsdag har passerat.