Customer Delight Manager till snabbväxande BMX varumärke
Stockholm Bicycle Club AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm Bicycle Club AB i Stockholm #jobbjustnu
Monza Bicycle Club är ett svenskt BMX varumärke med globalt fokus. På Roslagatan 14 i Stockholm gör vi allt under ett tak; från leverans/kundsupport, produktdesign och skapande av innehåll till försäljning, marknadsföring. Våra största marknader är USA och Australien. Från våra lager i Burlington, North Carolina och Sydney, Australien levererar vi cyklar direkt till kundens dörr utan mellanhänder.
Monza är ett entrepenörsdrivet företag där kunden står i fokus. Vi är besatta av kundupplevelsen och ger 200% i varje kundkontakt. Detta har lett till flera hundra 5 stjärniga recensioner och en snabbväxande engagerad community. I rollen som Customer Delight Manager kommer du arbeta front linje mot kunderna och vara behjälplig både innan och efter köpet. I arbetet kommer det också ingå att ha en överblick mot lager och produktion för att kunna ge bästa möjliga service till kunderna.
Vi tror att du är en social person som tycker om att utrycka dig i skrift på engelska. Du arbetar strukturerat och kan hålla många trådar igång samtidigt. Du brinner för kundupplevelsen och försöker ständigt hitta nya smarta sätt att jobba på.
Publiceringsdatum2021-08-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-01
AdressStockholm Bicycle Club AB
Roslagsgatan 14
11355 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Stockholm Bicycle Club AB (org.nr 559103-1884)
Roslagsgatan 14 (
visa karta)
113 55 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
thomas@monzabc.com Arbetsplats Monza Bicycle Club
Jobbnummer 5883120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.