Customer Care Coordinator till Freska!

Freska Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2019-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Coordinator till Freska!" (publicerad 2019-10-26) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Freska Sweden AB i Stockholm, Lidingö, Järfälla, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

I rollen som Customer Care Coordinator på Freska är du en självklar del i ett drivet team och den som vet mest om våra kunder och städare. Du är en utåtriktad problemlösare som brinner för att varje kundkontakt ska sluta med ett leende på läpparna. Är du en skicklig kommunikatör, redo för att ge service i världsklass? Då ska du söka till oss på Freska!
Om oss
Freska är Skandinaviens snabbast växande raket inom hemstädning och de första att erbjuda ett onlinebaserat bokningssystem av professionella städtjänster. Vi är innovativa och drivna och besatta av att leverera högsta kvalitet till våra kunder. Vi slår säljrekord på säljrekord och nu söker vi efter två medarbetare till vårt Customer Care-team som vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Är du redo för en händelserik, rolig och utvecklande utmaning? Då passar du in perfekt hos oss på Freska.
Om tjänsten
I rollen som Customer Care Coordinator arbetar du i högt tempo och med många olika arbetsuppgifter. Du är länken mellan våra kunder och våra städare och blir en viktig del i vårt härliga team. Du arbetar på flera olika kontaktytor och ser alltid till att ge bästa tänkbara service, oavsett vad det handlar om.
Arbetsuppgifter
Som Customer Care Coordinator på Freska kommer du att:
Svara på inkommande mail och samtal från kunder
Kommunicera med och agera stöd åt våra städare
Ta emot bokningsförfrågningar och schemalägga kunder
Kontinuerligt arbeta med kunders feedback och förbättring av vår tjänst
Planera och genomföra sociala aktiviteter med våra städare

Vem är du?
Vi tror att du är en driven lagspelare som uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du gillar när det händer saker och klarar av att ta egna initiativ och lösa uppkomna problem. Kanske har du en bakgrund inom sälj, kundservice eller annat serviceyrke och van vid administrativt arbete på många olika plattformar. Du är en bra kommunikatör som brinner för att få alla i företaget att trivas och som vill att alla våra kunder ska vara nöjda med oss. Det viktigaste är inte vad du gjort innan utan vem du är som person och vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Övrig information
Språkkrav: Engelska och svenska, hög nivå i såväl tal som skrift
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön
Antal tjänster: 2
Placering: Medborgarplatsen, Stockholm

Publiceringsdatum
2019-10-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Freska Sweden AB
Medborgarplatsen 3
11826 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Freska Sweden AB (org.nr 559118-1986)
Medborgarplatsen 3 (visa karta)
118 26  STOCKHOLM

Jobbnummer
4887740

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Freska Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Freska Sweden AB: