Customer Care Agent till NetOnNet
A Hub AB / Kundservicejobb / Borås
2023-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Agent till NetOnNet" (publicerad 2023-05-15) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Borås,
Partille,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv eller i
hela Sverige Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Vi erbjuder en stark kultur där vi tillsammans tänker nytt och utmanar branschen som de rebeller vi är. Är du med?
Låt oss beskriva möjligheten som vi erbjuder...
Vi på NetOnNet bryr oss om att bygga hållbara relationer med våra kunder och på vår avdelning Customer Care sker kommunikationen direkt med kunder främst via mejl och andra administrativa uppgifter, vi har även lite kundkontakt via telefon. Customer Care ansvarsområde är att säkerställa att våra kunder får den hjälp och information de behöver, genom kanaler som passar dem bäst. Med denna fantastiska möjlighet ansvarar du och teamet tillsammans för att jobba med kundupplevelsen. Vår Customer Care avdelning är NetOnNets ansikte utåt och kundernas röst inåt i bolaget, din roll är otroligt viktig för oss.
Teamet har en stor gemenskapskänsla där vi dagligen arbetar med att alla skall trivas och känna sig bekväma i sin roll. Customer care agerar som second line till vår first line. Det är ett väldigt varierande arbete
Vår förhoppning är att du skall le och känna dig taggad när du kommer till teamet på morgonen och få med dig energi från jobbet när det är dags att gå hem!
Vårt mål är att kunna ge våra kunder en helhetsupplevelse genom hela kundresan och därför har vi förutom Customer Care även Customer Care Specialister som jobbar med specialistroller inom olika områden. Detta för att vi vill att alla våra kunder skall få hjälp i toppklass samt att du som medarbetare skall få möjligheten att arbeta med det som du är duktig på och trivs med.
Vi söker dig som är flexibel, målinriktad och trivs med service och support. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens perspektiv.
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundservice, bland annat:
Produktrådgivning
Leveransfrågor
Service- och reklamationsärenden
Administrativa uppgifter.
Vi mäter vår prestation i statistik mot såväl dagliga som månatliga mål som redovisas kontinuerligt och följs upp av quality specialist och Customer care manager.
Vem är du?
Vi vill att du har minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från kundservice i någon form, antingen via detaljhandel eller via telefon. Erfarenhet från hemelektronikbranschen samt ett stort intresse för dagens teknik och utveckling är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning, systemvana och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden och förbättra kundupplevelsen.
PC-vana och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Även att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper inom norska är meriterande och har du dessutom erfarenhet från affärssystemet IFS ses även detta som meriterande.
Wow - det här är vi!
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #ärliga, #nytänkande och #tillsammans - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.
Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat.
Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Borås
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT & ANSÖKAN: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och frågor kan ställas till
nina@a-hub.se eller
maja@a-hub.se Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt Nina Firouzi
nina@a-hub.se Jobbnummer 7481842
Observera att sista ansökningsdag har passerat.