Controller

Brandin Personalkompetens AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brandin Personalkompetens AB i Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg, Stockholm eller i hela Sverige

Personalkompetens AB är ett svenskt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö. Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare. Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater. För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender. Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen. Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler. Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen. Läs gärna mer på www.personalkompetensab.se

För kunds räkning söker vi omgående en Controller till Malmö.

I rollen som Controller ingår:
• kostnads- och resultatuppföljning
• analys och uppföljning av lönsamhets- och volymutveckling av våra olika produktområden och marknader
• delta och driva utvecklingsprojekt avseende nya administrativa rutiner, både internt och i förhållande till våra kunder
• vara ett stöd åt platschefer och ledningsgrupp i olika slag av analys- och uppföljningsarbete
• vara delaktig i budget och bokslutsarbete samt en support åt ekonomiavdelningen

Vi söker dig som är:
• civilekonom med minst 5 års erfarenhet och med utpräglat intresse för affärsverksamhet och ovanstående arbetsuppgifter.
• Analytisk till din läggning och har lätt för att förstå ekonomiska samband.
• Noggrann och kreativ samt tycker om att ha ett brett kontaktnät och har lätt för att samarbeta med andra människor, såväl internt som externt.
• Du har en utpräglad servicekänsla och en stark ambition att leverera bra resultat i rätt tid.
• Engelska i tal och skrift är ett krav.

Ytterligare information och ansökan:
För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Personalkompetens AB och Ewa-Marie Brandin på tel: 0761 - 68 58 18. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående till:

ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Publiceringsdatum
2012-11-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Kontakt
Ewa-Marie Brandin, Ägare, 0761685818, ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Företag
BRANDIN PERSONALKOMPETENS AB

Adress
BRANDIN PERSONALKOMPETENS AB
FLYGLEDAREGATAN 5
21239 MALMÖ

Kontorsadress
FLYGLEDAREGATAN 5
MALMÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0761-685818

Jobbnummer
1380786

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brandin Personalkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brandin Personalkompetens AB: