Contract Support - admin/finans/leverantörskontakt

Cbre Gws Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cbre Gws Sweden AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett internationellt företag i en roll med goda utvecklingsmöjligheter? Är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du är spindeln i nätet? Då är du rätt person för tjänsten som Contract support! Sök redan idag då urvalet sker löpande.

CBRE fortsätter att växa och vi söker nu en Contract support till våra internationella kunder med placering i Centrala Stockholm. Vi är ett sammansvetsat team, som jobbar tätt tillsammans för att erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen. Vi arbetar med kollegor runt om hela världen, vilket ger ett variationsrikt arbete.

Du kommer att jobba i ett team med andra Contract support placerade runt om i norden samt Contract managers som är ansvariga för dagliga driften av kontona. Tjänsten är delad i två ansvars områden - Financial administration där man ansvarar för fakturering, diverse finansiella rapporter, support med Arbetsmiljöarbetet, inköpsprocess - säkerställa att vi i hög grad använder våra godkända leverantörer, vara superanvändare i våra affärssystem m m.

Det andra ansvarsområdet är som Facility administration, där du har operativt ansvar för att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser, leverantörskontrakt och uppsättning av nya service, daglig kontakt med kund och leverantörer, hantera eskaleringar etc

Vi är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Säkerställa att såväl leverantörs- som kundfakturor hanteras och betalas korrekt
* Ta fram underlag, upprätta interna och externa månads- och kvartalsrapporter samt presentera dessa till kund och interna intressenter
* Utveckla och forma modeller för uppföljning och rapportering för att förbättra standarder för den finansiella hanteringen
* Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt budgetarbete
* Ansvara för inköpsprocesser och ha kontakt med befintliga samt nya leverantörer
* Medverka och planera avstämningsmöten med kunden och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa
* Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
* Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "115086".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cbre Gws Sweden AB (org.nr 556991-2628)

Arbetsplats
Cbre Gws Sweden

Kontakt
Anna Engbrink
anna.engbrink@cbre.com

Jobbnummer
7688270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cbre Gws Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cbre Gws Sweden AB: