Contact Center Sales Agent
BSH Home Appliances AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Södertälje,
Nykvarn eller i
hela Sverige Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.1 miljarder euro under 2016 och mer än 58,300 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.
Vad erbjuder vi dig?
Du kommer arbeta i ett team bestående av 13 medarbetare, som alltid ser till att leverera kundservice i toppklass! Här är du i en spindeln-i-nätet-roll med många kontaktytor och har tillsammans med dina kollegor ett brett ansvar över företagets största kunder. Teamet drivs av att uppnå goda resultat, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans. Dessutom tror vi att du som söker ser vad som behövs göras och ser till att det blir gjort på ett effektivt och professionellt sätt.
Dina uppgifter:
• Svara på mail och samtal från byggkunder, montörer och säljare
• Sköta administration och registrering kring ordrar och beställningar
• Dagliga uppföljningar
• Stötta våra säljare som en intern support
• Hantera viss fakturering, kreditering och annan ekonomisk rapportering
Till den här rollen söker vi dig som:
• Trivs i en roll med mycket ansvar och gillar att jobba i ett högt tempo
• Stresstålig
• Är duktig på att skapa förtroende och bygga relationer
• Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande
• Har god förmåga att jobba strukturerat och noggrant
Som person är du innovativ och har en god initiativförmåga. Det kommer ställas höga krav på noggrannhet och effektivitet. Samtidigt är du en strukturerad och organiserad person som har både strategiskt och operativt fokus. Du är positiv och lösningsorienterad och har alltid kunden, såväl den interna som den externa, i fokus.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Solna.
NYFIKEN?
Urval kommer ske löpande och sista ansökningsdag är den 25 september 2020. För mer information eller frågor är du välkommen att kontakta Lovisa Wibeck, Team Leader,
lovisa.wibeck@bshg.comVälkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13,1 miljarder euro under 2017 och mer än 61,800 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2020-09-03ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBSH Home Appliances AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare BSH Home Appliances AB (org.nr 556201-4182),
http://www.bosch-home.se/ Jobbnummer 5343966
Observera att sista ansökningsdag har passerat.