Client support & showroom representative
Hirely AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2025-09-23
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hirely AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige SENAB är inne i en spännande tillväxtfas - och vi söker dig som vill vara med och göra skillnad!
Hos oss får du möjlighet att leverera kundservice i toppklass, både i det dagliga mötet och genom att aktivt bidra till att utveckla nya och befintliga affärer. Tillsammans skapar vi värde för våra kunder - varje dag.
Om Senab
Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showrooms, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg.
Gemensamt för alla projekt vi levererar är att inredningslösningen ska bidra till att förstärka kundens identitet, skapa en funktionell miljö och bidra till att skapa trivsel och utveckling. Vi ansvarar för hela processen - vilket innebär att vi hjälper våra kunder med inredningsförslag eller hela inredningskoncept, inköp, leverans, montering och möblering.
Är du nyfiken?
I rollen som Client Support & Showroom Representative får du en nyckelroll i att skapa värde för våra kunder - varje dag. Du är vårt ansikte utåt och möter kunder både i vårt showroom och via telefon och digitala kanaler.
Du är kommunikativ, utåtriktad och brinner för service och försäljning. Du trivs i snabbrörliga miljöer, är lyhörd och ser ständigt nya affärsmöjligheter. Med din förmåga att bygga relationer och förstå kundens behov, bidrar du till att skapa långsiktiga samarbeten och affärer.
Rollen är bred och varierad men de huvudsakliga arbetsuppgifterna består av:
• Välkomna och ta hand om besökande kunder i vårt showroom.
• Hantera inkommande samtal och förfrågningar via telefon och e-post.
• Identifiera affärsmöjligheter i kunddialoger och arbeta med innesälj.
• Hjälpa kunder med frågor om produkter, pågående ordrar, leveranser och orderläggning.
• Vara en länk mellan kund och kollegor för att säkerställa att kundens behov möts.
• Ansvara för att showroom och kontor underhålls och utvecklas.
• Bidra till ständiga förbättringar inom våra sälj- och kundserviceprocesser.
Din profil
För att trivas i rollen och på Senab är du nyfiken, social, lösningsorienterad och har ett genuint engagemang för kundservice och försäljning. Du har lätt för att skapa förtroende, är strukturerad och trivs i en roll där du får ta ansvar och bidra till teamets framgång.
Vi tror att du har:
• Erfarenhet från kundservice, innesälj eller annan supportverksamhet.
• Vana av orderläggning, produktkunskap och administration.s
• En stark känsla för service och kundnöjdhet.
• God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt.
• Affärsmässighet och ett tydligt målfokus.
• God datorvana och gärna erfarenhet av affärssystem.
• Förmåga att fatta snabba, kundfokuserade beslut.
• Flytande svenska i tal och skrift samt god engelska.
Tjänsten är en tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning)
Placering på vårt kontor i Stockholm
Vi är anslutna till kollektivavtal - Handels tjänstemannaavtal
Ansökan
Vill du vara med och bygga framtidens Senab? Då kan du vara precis den vi söker, välkommen med din ansökan.
Intervjuer sker löpande - skicka gärna in din ansökan så snart du kan, dock senast 14 oktober 2025. Kontakt Mateja Asp, Teamchef Project Coordinator,
mateja.asp@senab.comMer information om Senab och Senab Concept hittar du på
www.senab.com och
www.senab.com/concept Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hirely AB (org.nr 559522-3099),
https://jobbify.se Arbetsplats Senab
Jobbnummer 9522785