Client Administrators till Client Support

Intrum Justitia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Göteborg, Varberg, Nacka, Malmö, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Den 27 juni 2017 slogs Intrum Justitia och Lindorff samman för att bilda branschens ledande leverantör av kredithanteringstjänster. Lindorff grundades 1898 och erbjuder såväl inkassotjänster som köp av skuldportföljer samt betalnings och faktureringstjänster. Intrum Justitia grundades 1923 och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster, inklusive köp av fordringar, som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Det sammanslagna Intrum Justitia och Lindorff har närvaro i 23 länder i Europa och ett team på cirka 8 000 anställda som är dedikerade till att arbeta för en sund ekonomi. Den sammanslagna koncernens omsättning uppgick till ca 12.9 miljarder kronor, pro-forma för året som slutade i mars 2017. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq Stockholm sedan 2002. Mer information finns på www.intrum.com eller www.lindorff.com.

Vi söker nu två engagerade Client Administrators till vårt Commercial team Client Support som vill vara med och fortsätta utveckla Intrum och leverera ett starkt värde till våra kunder!

Client Support har en betydelsefull funktion inom Commercial. Vi verkar för att upprätthålla nöjda kunder genom att ansvara för all kundregistrering i våra produktionssystem. Det innebär att vi registrerar alla avtal och uppdaterar alla kundregister på uppdrag av våra kunder, produktområden eller vår säljavdelning. Vi administrerar även behörigheter och rättigheter i vår externa kundportal. I rollen som Client Administrator strävar du efter att kunden ska uppleva att det är lätt att vara kund hos oss och därför är det viktigt att du håller en hög servicenivå i alla kontakter, både internt och externt.

Vårt arbete är med andra ord ansvarsfullt, utvecklande och mycket varierande!

Det här är en ypperlig möjlighet för dig som vill fortsätta att utvecklas i en miljö där kompetens, teknologi och service går hand i hand i syfte att uppnå goda resultat. Du kommer dessutom att arbeta i ett sammansvetsat team med ett stort engagemang!

Publiceringsdatum
2018-09-27

Kvalifikationer
Du har minst gymnasieutbildning men även minst ett par års arbetslivserfarenhet från administrativa arbetsuppgifter, gärna inom branschen. Du är också väl bevandrad i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
För att trivas och lyckas allra bäst i rollen behöver du vara noggrann, strukturerad och ansvarfull. Du arbetar effektivt med förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter då arbetssituationen periodvis kommer att kräva korta ledtider. Du tycker också om att ge service och har förmåga att kommunicera på ett tydligt och trevligt sätt. Det är också viktigt att du är en pragmatisk lagspelare som är mottaglig för förändringar och ser hur ditt eget arbete bidrar till Intrum i stort.

Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/tillsvidare Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
1) Pia Johansson (Team Manager Client Support) 46 031-750 68 23
2) Janne Tingmyr (ordf Unionen Göteborg) 070-312 69 54

Företag
Intrum Justitia Sverige AB

Adress
Intrum Justitia Sverige AB
10524 Stockholm
10524 Stockholm

Kontorsadress
Hesselmans torg 14

Jobbnummer
4371145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Justitia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB: