Clerk/Typist in Embassy of India, Stockholm

Indiska Ambassaden / Administratörsjobb / Stockholm
2022-03-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Clerk/Typist in Embassy of India, Stockholm" (publicerad 2022-09-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Indiska Ambassaden i Stockholm

Position: Clerk/Typist.
Qualification: University graduate degree, fluent in English and Swedish (Written and Spoken). Preference will be given to applicants proficient in computers.
Description of duties: To assist in tasks in the administration/consular section of the Embassy, responding to emails and telephonic queries, purchase & settlement of invoices for office equipment, coordinate delivery and collection of passports, consular documents and other miscellaneous work etc.
The applicant must carry a valid work permit. Embassy does not sponsor any kind of Work visa.
Pay scale: Starting SEK 21,000 per month.
Status: Contractual local employee in the Embassy of India.
Interested candidates may email their CV in English to admn.stockholm@mea.gov.in latest by 15th April 2022.

Publiceringsdatum
2022-03-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-15

Adress
Indiska Ambassaden
Kornhamnstorg 4
11127 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Indiska Ambassaden
Kornhamnstorg 4 (visa karta)
111 27  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: admn.stockholm@mea.gov.in

Jobbnummer
6491047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Indiska Ambassaden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Indiska Ambassaden: