Chefssekreterare till Värmdö Kommun
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Värmdö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Värmdö,
Vaxholm,
Tyresö,
Lidingö,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Värmdö,
Vaxholm,
Tyresö,
Lidingö,
Stockholm eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Värmdö är en förtrollande vacker plats i förändring där modiga medarbetare får saker gjorda. Genom tillit, handlingskraft och öppenhet får våra medarbetare möjlighet att göra livet bättre för invånarna. I Värmdö ska varje medarbetare uppnå frihet att växa, frihet att välja väg, frihet att göra skillnad. Värmdö. Möt friheten. Vårt arbete är innehållsrikt och ger oss tillfredsställelse, personlig utveckling och skapar arbetsglädje. Tillsammans tar vi hand om våra medborgare och skapar framtidens Värmdö. Ta chansen och följ med på vår utvecklingsresa.
Publiceringsdatum2017-01-12Dina arbetsuppgifterTill omsorgs- och välfärdssektorn söker vi nu en chefssekreterare som ska bistå sektorchefen och dennes stab stöd i administrativa och samordnande frågor. I arbetsuppgifterna ingår att sammankalla och organisera möten till sektorchefens olika ledningsorgan, att vara ett administrativt stöd till sektorn, att genomföra olika utredningsuppdrag och planera aktiviteter för ledningsgruppen. Du förbereder kommunikationsmaterial för olika tillfällen och kanaler, både intern- och extern representation och presentation. I rollen ingår även att ansvara för sektorns sidor på webben, uppdatera verksamhetsinformation såsom organisationsscheman och telefonlistor eller representationsmaterial vid externa besök. Chefssekreteraren är även den som bistår sektorchefen med vardagsadministrativa uppgifter såsom telefonbevakning, mötesbokningar, fakturahantering, kopiering och utskrifter samt inköp.
Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom administration eller relevant akademisk utbildning för tjänsten. Du har några års erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat inom kommun så är det meriterande men inget krav. Som person är du drivande, strukturerad och kvalitetsmedveten samt har en god administrativ förmåga. Vidare är du en lugn och lyhörd person som är flexibel och som är van att arbeta i ett högt tempo då arbetet innehåller flera varierande arbetsuppgifter. Du måste kunna ha ett bra bemötande samt vara serviceinriktad. Tjänsten kräver också att du har en positiv attityd samt en god samarbetsförmåga. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du har goda kunskaper i MS Office och är van systemanvändare, har du även kunskap inom Heroma, Raindance och Public 360 så är det meriterande.
Du erbjuds
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och beräknas pågå under 3-6 månader med chans till överrekrytering, vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning med start omgående. För mer frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Niklas Westberg
niklas.westberg@jurek.se. Välkommen med din ansökan via vår hemsida
www.jurek.se så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande till denna tjänst - vänta därför inte med din ansökan.
Start:
Omgående.
ErsättningEnl. ök
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Westberg
niklas.westberg@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3258805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.