Chefssekreterare till kirurgkliniken
Region Gävleborg, VO Kirurgi / Assistentjobb / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Gävleborg, VO Kirurgi i Hudiksvall,
Gävle eller i
hela Sverige Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften.
Verksamhetsområde kirurgi är en länsövergripande klinik med mottagningar och avdelningar i Hudiksvall och Gävle. I Hudiksvall finns 30 vårdplatser med planerad och akut verksamhet inom områdena övre- och nedre magtarm, kärl, plastik, urologi.
Publiceringsdatum2022-12-14ArbetsuppgifterSom chefssekreterare hos oss kommer du att arbeta tillsammans med nuvarande chefssekreterare med bland annat:
• fakturagranskning
• hantering av personalsystem
• schemaläggning samt hantering av tidböcker
• resebeställningar
• IT/tele
• lokalbokningar
• att administrera möten och dokumentera genom minnesanteckningar eller protokoll
• framtagande av rapporter samt statistik.
Fördelning av arbetsuppgifter kommer att ske enligt överenskommelse med nuvarande chefssekreterare.
Läs mer här om våra olika förmåner:
https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/KvalifikationerArbetet förutsätter att du som person är serviceinriktad, har en hög grad av tillgänglighet och vill arbeta i en stimulerande arbetsmiljö med ett förhållandevis högt tempo. Du har förmåga att arbeta självständigt samt i grupp och är flexibel och noggrann.
Stor vikt läggs vid att dina personliga egenskaper stämmer överens med Region Gävleborgs värdegrund: professionalism & ansvar, respekt & ödmjukhet, öppenhet & ärlighet.
I rollen som Chefssekreterare ska du
• har gymnasieutbildning eller motsvarande kompetens.
• du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• har god datorvana samt goda kunskaper i Officepaketet
• du kan uppvisa goda exempel på din förmåga att strukturera och samordna.
För den här tjänsten är det meriterande om du har tidigare erfarenhet som chefssekreterare, praktisk erfarenhet av våra IT-system (Självservice, Agresso, Cyklop, Proceedo) samt teknisk färdighet.
Kom gärna in med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
ÖVRIGT
Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg.
Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RS 2022/3214".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Gävleborg (org.nr 232100-0198)
Arbetsplats Region Gävleborg, VO Kirurgi
Kontakt Eva Savolainen, vårdenhetschef
eva.savolainen@regiongavleborg.se 0650-920 76 Jobbnummer 7259222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.