Chefssekreterare till bank i centrala Göteborg
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du ha en spännande arbetsdag i en omväxlande och utvecklande sekreterarroll på en av Göteborgs banker? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din vardag som chefssekreterare ut?
Som sekreterare kommer du främst att assistera företagets VD där du kommer att ansvara för praktiska arrangemang såsom samordning av möten, resehantering och upphandling, förberedelser och praktiskt genomförande av olika evenemang samt arbete med korrespondens och informationsspridning. Du kommer att ha kontinuerliga kontakter både inom och utanför banken, med chefer i banken, med kundföretags ledningsfunktioner och med ett antal av bankens leverantörer.
Då du sköter stora delar av de kontakter som krävs för att VD ska få stöd och service i sitt dagliga arbete kommer du få möjlighet att utveckla din förmåga att kommunicera såväl internt som externt samt att leverera snabb och bra service. Du får en god insyn i hur en bank fungerar och detta sammantaget ger dig framtida möjligheter till andra utmanande arbetsuppgifter i banken.
Tjänsten som chefssekreterare är på heltid med start snarast och med löpande varaktighet. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos företaget.
Vem trivs här?
Har du en eftergymnasial utbildning och har tidigare arbetat som chefssekreterare eller motsvarande kommer du känna dig trygg på din nya arbetsplats, där du även har stor möjlighet att utvecklas och ta nya kliv. Har du tidigare erfarenhet från arbete på en bank är det meriterande.
Är du som person självständig, har god förmåga att planera och genomföra olika aktiviteter, är ansvarstagande och noggrann samt bra på att bygga och vårda relationer är du som klippt och skuren för denna roll. Har du dessutom god förmåga att bemöta din omgivning på ett positivt sätt, kan arbeta i ett högt tempo samt har hög integritet är detta din rätta plats.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult och bli uthyrd till vårt kundföretag.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Adecco kan även erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Publiceringsdatum2012-04-04Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Sök tjänsten direkt här:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1500098Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031 725 45 16.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1207078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.