Chefsassistent till myndighet i centrala Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi har upphandlat avtal med Kammarkollegiet och SKL som avser bemanning inom tjänstemannasektorn, och vi har även återkommande rekryteringsuppdrag för tjänster i kommuner och kommunala bolag.
Publiceringsdatum2018-12-19Dina arbetsuppgifterÄr du en duktig och erfaren administratör med tidigare erfarenhet av myndighet? Då kan det vara dig vi söker! Som chefsassistent kommer du att stötta avdelningschefen, enhetscheferna och medarbetarna i administrativa stabsuppgifter. Det är ett varierande arbete som innefattar bland annat följande arbetsuppgifter:
• Rese- och mötesbokningar
• Mötesprotokoll
• Ansvara för beställningar till avdelningen
• Stöd i redovisningsarbete
• Skapa och skicka ut enkäter
• Hantering av bekräftelser
• Personaladministrativa uppgifter
• Huvudansvar för ett systemstöd som utnyttjas av kommuner och landsting
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, samt minst tre års erfarenhet av att arbeta som administratör. Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på myndighet och kunskap av offentlig upphandling är det mycket meriterande. För tjänsterna krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, och att du är van att arbeta i MS Office. Förutom det ska du ha en grundläggande förståelse för ekonomi som till exempel moms och kredit, samt att du har erfarenhet av inköps- och leverantörskontakter.
Som administratör bör du vara noggrann och samtidigt effektiv. Du har beslutsförmåga, formulerar dig väl i och kan ge stöd i olika frågor. Vidare bör du bara prestigelös och service minded.
Du erbjuds
Du erbjuds en roll som chefsassistent på en myndighet i centrala Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start 21/1-2019 och fram till 31/8-2019. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning
Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef My Bergdahl på
my.bergdahl@jurek.se.
ErsättningEnligt överenskommelse
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Widgren
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4518441
Observera att sista ansökningsdag har passerat.