Chef, Västerås
PostNord Sverige / Ekonomichefsjobb / Västerås
2018-09-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Chef, Västerås" (publicerad 2018-11-01) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PostNord Sverige i Västerås,
Eskilstuna,
Knivsta,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en kvalitetsmedveten, målfokuserad och motiverad ledare som vill växa i en roll som operativ chef där din kommunikativa förmåga och goda samarbetsvilja kommer att komma väl till pass?
Bli en del av vårt team
Kundservice ansvarar för hantering av kundservicefrågor via telefon och mail.
Som operativ chef i kundservice har du fullt resultat-, process- och personalansvar. Vi lägger stor vikt vid att du levererar enligt målbilden. Genom kommunikativt och delaktigt ledarskap utvecklar du verksamheten. Medarbetarna samt teamchefer arbetar tätt tillsammans för att hitta effektiva och smarta lösningar som gör arbetet effektivt och kundvänligt. Att arbeta med ständiga förbättringar är självklart för alla inom ansvarsområdet.
Du har vad som krävs
Du har ett ansvar för servicenivåmål samt för den enhet du styr, trafikledning och real time management. Du har 11 underställda kundserviceteam. Du är tydlig - i dina förväntningar, din återkoppling och din kommunikation. Du involverar - genom att visa tillit, delegera och skapa förutsättningar. Du tar ansvar - genom att utveckla verksamheten, ta fullt ägarskap och genomföra ständiga förbättringar. Du levererar värde - genom att förstå och agera utifrån kundernas behov, göra prioriteringar och ta ansvar för helheten. Du har en analytisk förmåga och agerar och tar beslut utifrån verksamhetens mål. Det är en fördel om du har erfarenheter av tidigare kundservicearbete. Att du har förmåga att involvera andra personer för att genomföra förändring samt att du kan se aktiviteternas korta och långsiktiga effekter i ett större perspektiv. Du behöver vara genuint intresserad av att arbeta med människor och ha förmågan att se alla människors bidrag till hela verksamhetens resultat, detta för att skapa en god atmosfär på en idag mycket framåtlutad och förändringsbenägen enhet.
Vi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
Ansök
Vill du veta mer om jobbet så kontakta Jeanette Wassberg, Chef Kundservice, på tel 010-4362474.
För Fackliga kontaktpersoner se
www.postnord.com/fackligaVi ser fram emot att höra från dig.
Vi levererar. PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-09-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-21
Ange följande referens när du ansöker: 2018/253
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPostNord Sverige
AdressPostNord Sverige
Terminalvägen 24
17173 Solna
KontorsadressTerminalvägen 24
Jobbnummer 4332247
Observera att sista ansökningsdag har passerat.