Chaufför
Panaxia Security Aktiebolag / Fordonsförarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fordonsförarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Panaxia Security Aktiebolag i Stockholm,
Linköping,
Borlänge,
Sundsvall,
Kävlinge eller i
hela Sverige Panaxia Security erbjuder rikstäckande tjänster inom värdetransporter, kontanthantering, säkerhetstransporter och övervakning. Värdetransportuppdragen utförs alltid med säkerhetsutrustning som är godkänd av Svenska Stöldskyddsföreningen (SSF).
Panaxia Securitys huvudkontor ligger i Stockholm och vi har driftskontor på 23 orter runt om i landet. Vi är cirka 900 medarbetare och har drygt 400 transportfordon.
Panaxia söker nu 5 st budbils chaufförer till vårt kontor i Bromma. Tjänsterna är tillsvidareanställningar samt behovsanställningar. Med behovsanställning innebär att man med kort varsel kan bli inringd. Arbetet omfattar hämtning samt leveranser till våra kunder.
God lokalkännedom inom Stor-Stockholm är meriterande.
Att kunna förstå och läsa svenska samt b-körkort är ett krav.
Fri vägs utbildning är mycket meriterande.
Du skall vara ostraffad samt ha ordnad ekonomi utan betalningsanmärkningar. Utdrag ur belastningsregistret krävs innan anställning.
Rekryteringen pågår löpande. Dvs att platserna kan vara tillsatta innan tiden för annonsen löper ut.
Vid frågor angående arbetet/rekryteringen föredrar vi att man skickar e-mail.
Vid ansökan ange om det är behovs eller tillsvidareanställning man söker.
Publiceringsdatum2012-01-09KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
thomas.vikstrom@panaxia.seKontaktThomas Vikström, 08-255030 (Växel),
thomas.vikstrom@panaxia.seFöretagPANAXIA SECURITY AKTIEBOLAG
AdressPANAXIA SECURITY AKTIEBOLAG
Linta Gårdsväg 5
16874 BROMMA
KontorsadressLinta Gårdsväg 5
BROMMA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-255030
Jobbnummer 1122985
Observera att sista ansökningsdag har passerat.