Category Manager Support

Dreamwork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Kort om tjänsten
Som Category Manager Support på Boxon kommer du att jobba i nära samarbete med Category Manager och övriga Category Manager Support. Vidare kommer du ha mycket kontakter med säljare, säljsupport, supply och externt främst med leverantörer.
Tjänsten är en direkt rekrytering till Boxon som har sitt huvudkontor i Helsingborg. Rekryteringen sköts av Dreamwork

Sökord: produktassistent, supplychain, logistikkoordinator, order, transport, inköp, demand, inköpsplanerare, produktansvar, koordinator, upphandling, logistik, operativ inköpare, supply chain, logistic

Om verksamheten
Boxon Pak är ett förpackningsföretag med huvudkontor i Helsingborg. Bolaget omsätter ca 650 MSEK och är ca 80 personer anställda. Boxon Pak har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Kina. Läs gärna mer om företaget på www.boxon.se

Mer om tjänsten
Som Category Manager Support kommer du att vara en del av Marknad&Inköp och vara Category Manager Support (CMS) till Category Manager. Arbetsuppgifterna är bl. a att bistå vid leverantörsförhandlingar, leverantörsbedömningar, avtalsadministration etc.
Du kommer att hantera reklamationer genom att ha den första kontakten med leverantören. Du kommer säkerställa att databaser, relaterade till artiklar, leverantörer och priser, är korrekta och uppdaterade. Vidare kommer du att arbeta med sortimentsfrågor så som att förbereda underlag vid upphandlingar som att ta fram produktspecifikationer och tryckunderlag.


Din profil
För att lyckas i denna roll har du ett eget driv och vilja att lyckas. Du är duktig på att kommunicera med de olika kontaktytorna och är en utpräglad servicemänniska.
Du kanske har en eftergymnasial utbildning samt några års erfarenhet från snarlika arbetsuppgifter.
Arbetet ställer stora krav på förmåga att strukturera, prioritera och självständigt driva ditt arbete framåt.
Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift. Datorn kommer vara ett viktigt arbetsredskap för dig och du har mycket god datorvana och behärskar Office-paketet, i synnerhet i Excel. Vidare har du arbetat i något affärssystem sedan tidigare och har du erfarenhet i SAP är det ett stort plus, men inget krav.

Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-29
Ange följande referens när du ansöker: 3735
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mahlin Glyré

Företag
Dreamwork Scandinavia AB

Adress
Dreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1

Jobbnummer
3499613

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork Scandinavia AB: