Bygglovsadministratör/assistent/koordinator
Bemanningsjouren Mälardalen / Byggjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsjouren Mälardalen i Stockholm,
Tyresö,
Haninge eller i
hela Sverige Det går bra för oss...vill du också bli vår Ambassadör?
Vi är det lite mindre bemanningsföretaget, som med stort engagemang, personlig touch och hög kompetens tar hand om ett flertal olika kompetensområden - främst inom administration. Vi erbjuder både kortare och längre uppdrag för bemanning, outsourcing, och även rekrytering till våra kundföretag.
För kunds räkning söker vi dig som har erfarenhet som bygglovsadminstratör/-assistent/-koordinator/samordnare
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
Som "spindeln i nätet" kommer du att hantera många olika arbetsuppgifter, både självständigt och i samarbete med kollegor. Några exempel är att registrera och expediera bygglov, sköta bevakningar i ärenden, förgranska bygglov, fakturera, sköta arkivet och ta fram statistik.
Publiceringsdatum2011-11-23KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från administrativt arbete med ärendehantering och arkivfrågor på en myndighet. Du har även kunskaper om kartor och kan läsa ritningar. Du har goda datakunskaper och är bra på att skriva korrekt och begripligt. Kraven på utbildning är att du minst har gymnasiekompetens.
Dina personliga egenskaperDu är utvecklingsinriktad och tar egna initiativ för att hitta nya rutiner och arbetsmetoder. Du är bra på att ge service både till medborgare och till arbetskamrater. Noggrannhet och förmåga att arbeta snabbt och systematiskt är andra viktiga egenskaper.
Bemanningsjouren har en mycket lång erfarenhet i branschen och företaget har funnits sedan slutet på 80-talet. Vår ledning har själva gedigen erfarenhet av att arbeta som konsulter, det finns alltså en djup förståelse för din roll hos oss. Vår omtanke och servicekänsla lyfts fram genom våra duktiga medarbetare till våra trevliga kunder.
Vi strävar inte efter att bli störst - däremot BÄST!
Nyckeln till det, har vi funnit genom att verka på ett personligare plan både vad gäller vår rekrytering, matchning och bemanning . Vi känner våra kunder, och vi känner våra medarbetare. Ingen kommer bort i mängden, och den tryggheten tänker vi fortsätta förmedla!
Nu söker vi fler som trivs med att utvecklas och skaffa sig gedigen erfarenhet.
Vi tror att du är en orädd, alert och noggrann person, som tycker om att ge service både internt och externt. Du jobbar troligtvis lika bra själv, som i grupp och har inga problem med att ta egna initiativ när det behövs
Flexibilitet och struktur är av stort värde när man har den här typen av arbete, vi förutsätter att du uttrycker dig väl i tal och skrift, behärskar även engelska mycket bra och har goda datakunskaper. Är du dessutom stresstålig, och har "det där lilla extra" är det lätt att lyckas hos oss, och ha roligt samtidigt!
Om ovanstående stämmer in på dig så är du mycket välkommen att skicka in din ansökan till oss genast, för att bli vår nya Ambassadör! Vi sätter såklart mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och personliga stil, gymnasiekompetens är önskvärt liksom körkort och bil.
Välkommen in med din ansökan!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duMärk ansökan med "Bygglovsassistant" i ämnnesfältet.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
katarina@bemanningsjouren.euKontaktKatarina Steinert, Konsultchef, 070-7504700, 070-7504700, 08-745 38 00,
katarina@bemanningsjouren.euFöretagBemanningsjouren Mälardalen
AdressBemanningsjouren Mälardalen
Allévägen 15 D
13756 Tungelsta
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0707-50 47 00
E-postadress:
katarina@bemanningjouren.eu Jobbnummer 1087318
Observera att sista ansökningsdag har passerat.