Business Support Coordinator

Poolia AB / Administratörsjobb / Göteborg
2025-02-24


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Är du en erfaren administratör med en kan-göra-attityd? Tycker du om att arbeta i en dynamisk global miljö? Tycker du om att interagera med människor? Gå med i vårt team och stötta leveransen av livsförändrande läkemedel för patienter! Just nu söker vi en Business Support Coordinator till AstraZeneca. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 1 april och sträcker sig fram till 30 september.

Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande!

Publiceringsdatum
2025-02-24

Om tjänsten
På AstraZeneca gör var och en av våra medarbetare skillnad i patienternas liv varje dag. Development Operations samlar alla kompetensgrupper för att driva kritiska operativa aktiviteter för läkemedelsutveckling i tidiga och sena skeden. Vi har djup och specialiserad kompetens inom studie- och platshantering, datahantering, tekniska system och processer, och i att arbeta med kontraktsforskningsorganisationer och partnerorganisationer för att säkerställa snabb, effektiv, etisk och kvalitativ leverans av våra kliniska prövningar i länder runt om i världen.

Du kommer att rapportera till Business Support Leader och fokusera på att säkerställa en sömlös dokumentationsprocess genom att samordna och kommunicera med interna och externa intressenter, baserade globalt. Vi söker en entusiastisk, driven och flexibel person med erfarenhet av att arbeta på seniornivå i en snabbrörlig, komplex och global miljö.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Följa AstraZenecas process för fullmakt, inklusive proaktiv hantering av förfrågningar på ett korrekt sätt och i rätt tid.
• Erbjuda omfattande stöd och vägledning om processen till intressenter, vilket säkerställer att all hjälp förblir inom ramen för detta.
• Upprätthålla effektiv kommunikation med intressenter om processrelaterade frågor.
• Övervaka processen enligt allmänna riktlinjer för att säkerställa kontinuitet i verksamheten, granska och förfina stödjande riktlinjer vid behov.
• Arbeta tillsammans med globala kollegor för att leverera en smidig, konsekvent och professionell global supporttjänst, inklusive kunskapsdelning och utbildning inom Business Support-teamet.
• Planera, organisera och schemalägga sin arbetsbelastning så att alla aktiviteter slutförs korrekt och i tid samtidigt som man använder och utvecklar bästa praxis.

Vem är du?
Vi söker dig med god kommunikationsförmåga och social kompetens. Du har stark kundservicesförmåga och en hög grad av personlig trovärdighet i samspelet med organisationer som är interna och externa till AZ.

• Erfarenhet av att arbeta inom definierade processer.
• Utmärkta tekniska färdigheter, kunskaper i Adobe Sign, Microsoft PowerPoint, MS Teams och SharePoint Online.
• Mycket god kunskap av skapande av virtuella möten.
• Flytande engelska.
• Förmåga att hantera flera projekt/uppgifter/uppdrag samtidigt och effektivt.

Önskvärd erfarenhet för rollen:
• Erfarenhet av att arbeta Pharma/medtechmiljö.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "73297".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Kontakt
Emilia Malm
emilia.malm@poolia.se
070-426 60 06

Jobbnummer
9183461

Prenumerera på jobb från Poolia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia AB: